Понад 7 тис. клієнтів ПАТ "Миколаївгаз" стали користувачами "Особистого кабінету"

На сьогодні активними користувачами "Особистого кабінету" стали майже 50 тис. клієнтів ПАТ "Миколаївгаз"
На сьогодні активними користувачами онлайн-сервісу "Особистий кабінет" стали майже 50 тис. клієнтів ПАТ "Миколаївгаз", з яких приблизно 14% зареєструвалися на сайті вже у цьому році. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Особистий кабінет" - це зручний і ефективний інструмент взаємодії між нашими клієнтами та компанією. Уже в цьому році ми отримали більше як 7 тис. нових користувачів. Ті, хто вже мають на сайті свої аккаунти змогли повністю оцінити переваги онлайн-сервісу. Адже він дозволяє вирішувати газові питання навіть не виходячи з дому. Таким чином споживач може суттєво зекономити свій час, оскільки йому не потрібно відвідувати каси чи відділи обслуговування та вистоювати у довгих чергах", - розповіла начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Миколаївгаз" Жанна Барановська.
Однією із найпопулярніших функцій "Особистого кабінету" залишається передача показань лічильника та можливість отримати консультацій онлайн. За цей час через сервіс було передано майже 235 тис. показань лічильників та надіслано ще понад 13 тис. письмових звернень.
При цьому, функціональні можливості "Особистого кабінету" постійно оновлюються. Зокрема, за на сервісі є такі функції, як завантажити та роздрукувати заяву-приєднання з розподілу та постачання газу, а також рахунок за газ.