ua en ru

Майже 500 клієнтів "Дніпропетровськгазу" скористались новою послугою в "Особистому кабінеті"

Майже 500 клієнтів "Дніпропетровськгазу" скористались новою послугою в "Особистому кабінеті" Майже 500 клієнтів "Дніпропетровськгазу" скористались новою послугою в "Особистому кабінеті"

Послугою "Зателефонуй мені" скористалося 480 споживачів газу Дніпропетровської області

З 6 квітня новою послугою "Зателефонуй мені" скористалося 480 споживачів газу Дніпропетровської області. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії "Дніпропетровськгаз".

Для клієнтів компанії було створено різні канали зв’язку, з яких вони можуть обрати найзручніший для себе. Зокрема, мова йде про короткий номер для смс-повідомлень, голосовий автовідповідач IVR, номери телефонів контакт-центру та електронну пошту. Із початку року вже надійшло понад 188 тис. звернень.

Проте, за даними прес-служби, найбільш популярним серед споживачів залишається онлайн сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. Так, на сьогодні користувачами особистого кабінету є понад 130 тисяч клієнтів компанії.

"У березні 2015 року наша компанія розпочала активну роботу із налагодження зручної комунікації зі споживачами, створивши контакт-центр. За цей час, для зворотного зв’язку з клієнтами, було відкрито ще п’ять нових та зручних сервісів. Це дозволило кардинально змінити підхід в обслуговуванні споживачів та забезпечити оперативність і якість опрацювання їхніх звернень", - розповіла начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович.

Віднедавна в "Особистих кабінетах" споживачів газу Дніпропетровської області стала доступною ще одна послуга - Callback.