ua en ru

5 порад починаючим підприємцям: як зробити свій бізнес успішним

У бізнесі завжди потрібно зробити багато справ, але запам'ятати все доволі складно. Тому вкрай важливо знати, які завдання більш гідні вашої уваги, адже не визначивши чітко те, що саме ви хочете, ви просто втратите час. А як ви знаєте, не тільки в бізнесі та й скрізь, час - це гроші. Ось п'ять простих порад, які допоможуть вам у маркетингових заходах досягти великих успіхів.

У бізнесі завжди потрібно зробити багато справ, але запам'ятати все доволі складно. Тому вкрай важливо знати, які завдання більш гідні вашої уваги, адже не визначивши чітко те, що саме ви хочете, ви просто втратите час. А як ви знаєте, не тільки в бізнесі та й скрізь, час - це гроші. Ось п'ять простих порад, які допоможуть вам у маркетингових заходах досягти великих успіхів.

Охоплення

5 порад починаючим підприємцям: як зробити свій бізнес успішним

Не варто зациклюватися на певному сегменті клієнтів. Розширюйте діапазон своїх дій. Вашу морквину клієнт зобов'язаний забажати в приймальні у косметолога, вашу косметику він повинен захотіти на ринку. Одним із найяскравіших стартапів цього року став сервіс із доставки картоплі та цибулі по домівках. Власники використали для свого просування нестандартну SMM-стратегію, яка користувалась просто шаленим успіхом у менеджерів, що сидять в бізнес-центрах. Розвивайте спектр послуг. Якщо ви продаєте фрукти, разом із тим продавайте свіжі соки, фруктові салати, фруктові мікси, робіть гарні страви з фруктів на замовлення. Не варто обмежувати себе і своїх клієнтів при виборі варіантів вашої продукції.

Стимулююча реклама

Ваша реклама має бути саме такою. Побачивши, почувши або відчувши вашу рекламу, в людини має з'явитися спонукаючий фактор - він хоче прийти і побачити на власні очі, він хоче почути це сам, він хоче спробувати на смак, він хоче доторкнутися особисто. Стимулюючи бажання людини, ви зможете зробити так, аби люди самі відповіли на питання як поліпшити бізнес для вас. Якщо ви продаєте аксесуари, то дайте людям щось дійсно цікаве: «При купівлі дорожньої валізи ви отримуєте у подарунок хом'ячка», «Інопланетянам путівки безкоштовно», «Прийшов вперше? Їж і пий безкоштовно» і т.д.

Інформація про акції та пропозиції повинна бути у відкритому доступі і максимально «на виду» у вже існуючих або потенційних клієнтів. А створення акценту на інформації про промо та актуальні акції дозволить збільшити продажі послуг та товарів вашого бізнесу. Такі пропозиції можна виводити на дисплеї телевізора, встановленого у закладі. Якщо ви бажаєте, аби телевізор у вашому закладі не відставав за якістю і функціональності від кавомашини або витяжки, вам варто обзавестися ТВ-дисплеєм Smart Signage TV від Samsung. SSTV - це дисплей, спеціально розроблений для використання в малому і не тільки бізнесі, який володіє рядом переваг, недоступних звичайним smart-телевізорам.

Завдяки наявності спеціального ПЗ, яке поставляється у комплекті, можна налаштувати дисплей таким чином, аби він автоматично виводив на екран інформацію про меню та спеціальні пропозиції у відповідний час. Розумний дисплей покаже, що гості можуть замовити на сніданок або бізнес-ланч, і прибере інформацію з екрану, коли години дії пропозиції закінчаться, запустивши ТВ-сигнал на всю площу SSTV. Керувати налаштуваннями пристрою можна з планшета або смартфона.

5 порад починаючим підприємцям: як зробити свій бізнес успішним

Доступність завжди й скрізь

Вам варто стати максимально доступним для ваших клієнтів. Сім днів на тиждень та цілодобово ви повинні бути у зоні досяжності. У клієнта з'явилося бажання, ви готові його здійснити - будь то рано вранці або пізнього вечора. Формат роботи: з 10 до 18-00 для магазину продуктів або салону краси - неприпустимий.

Відкритий доступ значно полегшує життя клієнту, що у свою чергу підвищує ваш дохід. З вами мати справу легко, вигідно, надійно, приємно. Ви не боїтеся розділити труднощі вашого клієнта і розумієте, що потреба в вас може з'явитися у будь-який час.

Особливо важливо це для сервісів, що вимагають «оперативного втручання» - заправок, мийок, ветеринарних клінік, магазинів предметів першої необхідності.

Унікальна торгова пропозиція і приємне враження після

Спілкуйтеся з клієнтами. Просто розмовляючи з вашими покупцями, легко можна зрозуміти, чого вони чекають від вас і вашого бізнесу. Підлаштовуйте вашу пропозицію під їх очікування й навіть випереджайте ці очікування. Важливо постійно мати зворотний зв'язок і не боятися йти на контакт. А поки клієнту надають послугу, його можна м'яко і ненав'язливо розважити, аби в нього залишилися приємні враження про вас і він захотів повернутися.

Вашим основним носієм реклами може стати Samsung Smart Signage TV, адже він дозволить вам не тільки розважати клієнтів різними телепередачами, але і ненав'язливо інформувати їх про те, що важливо для вашого бізнесу. За допомогою програмного забезпечення, яке йде у комплекті, екран SSTV можна розбити на кілька незалежних вікон (більше 200 шаблонів налаштування контенту!), налаштувати час включення і час відображення кожного. Наприклад, можна додати до основного відеозображення одне або кілька вікон зі слайдшоу або текстом. Більше того, можна запрограмувати включення рекламних роликів замість ТВ-каналів. Додаткові вікна не будуть накладатися на основне зображення, отже ні в кого не виникне бажання запустити в екран келихом, коли віконце з інформацією, вискакуючи, закриває футбольні ворота, в які якраз летить переможний м'яч.Адже всім відомо, що навіть під час відпочинку на кращому курорті, чоловіки будуть дивитися важливий футбольний матч у найближчому від пляжу пабі або ресторані.

5 порад починаючим підприємцям: як зробити свій бізнес успішним

Найважливіше. Доведіть споживачеві вашу перевагу

Чому споживачі повинні вважати вас гідних їх вибору? Тому що ваша продукція та послуги відповідають їх бажанням і можливостям. В вас є спеціальні пропозиції і ви гарантуєте якість товару. Цим ви і відрізняєтеся від інших виробників.

Проаналізуйте, в який час дня ваш продукт або послуга користується найбільшим попитом і встановіть спеціальні умови - «щасливі години» або промо-акцію в цей час. Бонус, який може супроводжувати послугу або продукт, в цей час може нічого не коштувати вашому бізнесу, але порадує вашого клієнта.

Перевагу можна також демонструвати і в безперебійній роботі дисплея, встановленого у вашому закладі. Якщо звичайний телевізор можна залишати включеним не більше ніж на 6-8 годин поспіль і гарантійний термін у нього усього лише 1 рік, то Samsung Smart Signage TV може працювати без перерв (і без шкоди для себе) 16 годин поспіль, що покриває час роботи більшості закладів, а гарантійний термін у нього цілих 36 місяців.

Детальніше на сайті