ua en ru

"Яндекс" і Google оголосили про партнерство у сфері реклами

Інтернет-компанії "Яндекс" і Google домовилися про співробітництво в галузі медійної реклами.

Інтернет-компанії "Яндекс" і Google домовилися про співробітництво в галузі медійної реклами, йдеться в повідомленні російської компанії. За умовами угоди кожна з них відкриє партнерові доступ до своєї RTB-системи (Real Time Bidding, система управління рекламними потоками), що дозволяє проводити торги за показ реклами, поки користувач відкриває сторінку сайту.

Сервіс розміщення медійної реклами "Яндекса" AWAPS буде підключений до RTB-системи Google (DoubleClick AdExchange), а сервіс Google DoubleClick Bid Manager - до RTB-системи "Яндекса". Угода стосується тільки медійної реклами і не поширюється на контекстну, технічна інтеграція систем займе декілька місяців, уточнюють у російській компанії.

В результаті взаємної інтеграції рекламодавці отримають доступ до ресурсів відразу двох компаній, що збільшить доходи найбільш привабливих для рекламодавців майданчиків.

"Інтеграція рекламних систем, безумовно, стане стимулом для розвитку ринку інтернет-реклами. Відкритість торгів, яка характерна для RTB-систем, дає нові можливості для зростання. Чим більше гравців, тим ширше вибір майданчиків, вища конкуренція за покази, якісніше відбір самої реклами. Ми очікуємо, що партнерство з Google приведе до зростання продажів медійної реклами, підвищення якості майданчиків і самої реклами", - пояснив Микола Данілов, керівник підрозділу технологічних продажів "Яндекса".

"Ми раді, що наше партнерство допоможе розвитку російської екосистеми RTB. Дуже приємно, що російський ринок розвивається в напрямку новітніх рекламних технологій. Їх можна використовувати і для просування бренду, і для підвищення ефективності реклами, що продає", - каже Френк Айнеке, глава департаменту рішень із закупівлі медійної реклами у країнах Південної та Східної Європи, Близького Сходу та Африки (SEEMEA) компанії Google.

"Яндекс" запустив RTB у 2012 р. До аукціону підключено декілька систем розміщення реклами (DSP), у тому числі система контекстної реклами "Яндекс.Директ" та медійної - AWAPS. Кілька сайтів рекламної мережі "Яндекса" з Росії, України, Білорусі і Казахстану підключені до RTB-системи, поступово до неї приєднуються й інші. За даними comScore, в січні 2014 р. рекламна мережа "Яндекса" охоплювала 96% російських інтернет-користувачів.

Продукти Google DoubleClick - це набір рекламних технологій, які допомагають покупцям, продавцям і творцям інтернет-реклами планувати, управляти і оптимізувати її розміщення.

Як повідомлялося в січні, "Яндекс" уклала договір із Facebook, отримавши повний доступ до публічних даних соцмережі (firehose).