ua en ru

"Укрзалізниця" завершила всі роботи для запуску швидкісного пасажирського ходу

"Укрзалізниця" завершила електрифікацію національного швидкісного коридору "Львів - Київ-Харків - Донецьк" протяжністю близько 1,5 тис. км.

"Швидкісний рух поїздів впроваджується тільки на електротязі, - повідомив начальник головного управління електрифікації і електропостачання "Укрзалізниці" Віталій Максимчук. - Пасажирам більш звично оцінювати роботу залізничників за рівнем комфорту в рухомому складі, але без такого масштабного обсягу робіт по електрифікації - 2 тис. 814 км розгорнутої довжини, з урахуванням станцій - було б неможливо запустити нові електропоїзди Hyundai. Відповідно, електрифікація всього швидкісного пасажирського коридору - це той обсяг робіт, які необхідно було виконати до початку руху нових електропоїздів. За станом на квітень 2011 р. близько 300 км шляхів, якими планувалося пустити електропоїзди Hyundai, були взагалі не електрифіковані. Таких обсягів електрифікації протягом року українська залізниця ще не знала".

Фахівці "Укрзалізниці" підкреслюють, що по довжині коридору використовуються найсучасніші матеріали і прогресивні технології, які значно підвищують надійність обладнання, термін його служби, дозволяють поїздів розвивати швидкість понад 140 км/год і вимагають значно меншу кількість обслуговуючого персоналу. Також використані "Укрзалізницею" технології дають можливість дистанційно керувати і забезпечувати безпечний рух поїздів.

7 травня на ділянці "Полтава-Красноград" була введена в дослідну експлуатацію перша в Україні система мікропроцесорної централізації і автоблокування.

На наступному тижні буде введена в експлуатацію новітня система управління рухом поїздів на ділянці від Краснограда до Лозової.

"Полтава-Красноград-Лозова" експлуатаційною довжиною 176 км - це остання ділянка швидкісного коридору, який готується до здачі в експлуатацію.

За словами Максимчука, вартість електрифікації на 1 км колії, в залежності від вартості матеріалів та інших факторів, складає близько 1,5 млн грн. Від Полтави до Лозової раніше не було ані контактної мережі, ані тягових підстанцій. На ділянках від Києва до Львова, Києва до Полтави і від Лозової до Донецька залізничники контактну мережу повністю модернізували.

Раніше генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак заявляв, що відомство безпрецедентними темпами здійснює електрифікацію шляхів.