ua en ru

"Укрзалізниця" тестує нові види скріплення рейок, на яких було встановлено рекорд швидкості поїздів - 574,8 км/год

На напрямку «Укрзалізниці» Алтинівка - Кролевець (ПЗЗ) прокладений досвідчений ділянку з бесподкладочной скріпленнями англійського виробника Pandrol. Саме на рейках з системою Pandrol в 2007 р. був встановлений світовий рекорд швидкості на електричній тязі - на перегоні між Парижем і Страсбургом поїзд TGV POS розігнався до 574,8 км/год. У дослідній експлуатації УЗ зараз перебувають вісім нових типів скріплень від виробників з України, Росії, Німеччини та Великобританії, повідомляє прес-служба «УЗ».

На напрямку «Укрзалізниці» Алтинівка - Кролевець (ПЗЗ) прокладений досвідчений ділянку з бесподкладочной скріпленнями англійського виробника Pandrol. Саме на рейках з системою Pandrol в 2007 р. був встановлений світовий рекорд швидкості на електричній тязі - на перегоні між Парижем і Страсбургом поїзд TGV POS розігнався до 574,8 км/год. У дослідній експлуатації УЗ зараз перебувають вісім нових типів скріплень від виробників з України, Росії, Німеччини та Великобританії, повідомляє прес-служба «УЗ».

У перспективі в «Укрзалізниця» мають намір на всіх ділянках швидкісного руху замінити традиційні клемних-болтові скріплення на нероздільні. «В усіх європейських країнах на ділянках швидкісного руху поїздів використовуються тільки пружинні безпідкладкові рейкові скріплення. Крім того, таке нововведення суттєво зменшує експлуатаційні витрати. Це істотно підвищить надійність рейкового полотна, рівень безпеки руху і дозволить збільшити швидкість потягів», - сказав начальник технічного управління ГУ колійного господарства УЗ Андрій Бабенко.

Він пояснив, що в Україні безпідкладкові скріплення будуть встановлювати при модернізації ділянок залізничної інфраструктури під швидкісний рух.

Зазначимо, що для монтажу і демонтажу скріплень Pandrol використовуються спеціальні ключі, які дозволяють захищати шляху від шкідників , разбирающих залізничне полотно. Так, на цьому тижні донецьким залізничникам довелося на п'ять з половиною годин зупинити рух на перегоні Роти - Світлодарське через викрадення скріплень верхньої будови колії старого зразка (підкладки, клеми, болти).

Щоб підвищити швидкість пасажирських поїздів, «Укрзалізниця » також будує на одноколійних відрізках другі шляхи, що дозволяють підняти швидкість руху і уникнути затримок через проїзду швидкісних потягів.

Нагадаємо, в поточному році «Укрзалізниця» вже на 12 % перевиконала план з модернізації шляхів - роботи були проведені на 257,2 км при плані 229,6 км. Також різними видами ремонту оздоровлено 1935 км шляхів.

Найбільше робіт з модернізації виконала Південно-Західна залізниця - 76 км шляхів. На Одеській залізниці модернізовано 67 км колій, на Придніпровській - 46 км .

Експлуатаційна протяжність головних залізничних магістралей країни становить 21,64 тис. км. Для забезпечення стабільного стану інфраструктури залізниць щорічно необхідно виконувати близько 800 км модернізації і 1000 км капітального ремонту колії. Щорічна потреба фінансування шляхової інфраструктури залізниць становить 6,8 млрд грн, але в 2013 р. на ці потреби в бюджеті закладено всього 2,78 млрд грн.

Pandrol займається виробництвом рейкових скріплень з 1937 р. Продукція компанії експлуатується на більш, ніж 400 залізничних системах у більш, ніж 100 країнах на всіх континентах в будь-яких кліматичних умовах.