ua en ru

"Укрзалізниця" програла суд пасажиру Hyundai, який три години провів у зламаному потязі

Апеляційний суд м. Києва став на сторону пасажира Hyundai, який позивався проти "Укрзалізниці" щодо неякісного надання послуг перевезення швидкісними поїздами. Про це повідомила прес-служба Української Гельсінської спілки з прав людини.

Пасажир поїзду Hyundai Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини, через поламку потягу запізнився на три години. Тому вимагав від "Укрзалізниці" компенсувати незручності, що виникли в зв'язку з цим, а також спростування неправдивої реклами щодо надійності цих поїздів.

З цією метою подано позов проти "Укрзалізниці" щодо неякісного надання послуг перевезення поїздами Hyundai.

"Позов був розроблений для того, аби кожен пасажир, який з вини "Укрзалізниці" був невчасно доставлений до місця призначення міг захистити своє право в суді. Проте в суді першої інстанції представники "Укрзалізниці" зуміли переконати суддю, що квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що людина їхала в потязі. Служитель Феміди вирішила, що кожен пасажир, який хоче довести, що скористався послугою "Укрзалізниці", в підтвердження цього повинен брати засвідчений акт начальника поїзду", - йдеться у повідомленні.

Судді апеляційного суду з таким твердженням не погодились та зазначили: "Доводи відповідача про те, що позивач не надав засвідченого акта начальника поїзда не можуть бути підставою для відмови у стягненні різниці вартості квитків, оскільки такий акт не отримано позивачем не з його вини, а з вини працівників потягу Інтерсіті + № 161/164 Харків - Київ".

"Це рішення може стати прецедентним, адже до цього часу пасажири не могли довести навіть своєї присутності в несправному потязі", - йдеться у повідомленні.

У то же час, визнавши провину підприємства-монополіста, суд не знайшов причин призначити пасажиру відшкодування за моральну шкоду, яка була отримана від 3-х годинної затримки потягу.