ua en ru

"Миронівський хлібопродукт" планує SPO в 2011 році, - Ю.Косюк

Компанія "Миронівський хлібопродукт" (МХП) планує SPO в 2011 р. Про це в інтерв'ю "Комерсант-Україна" заявив голова правління компанії "Миронівський хлібопродукт" (МХП) Юрій Косюк, відповідаючи на питання журналіста про наміри компанії провести SPO.
"Ми досить проінвестовані, щоб завершити проекти, що існують. Але вивчаємо можливість проведення SPO в наступному році. Це необхідно не стільки для залучення інвестицій, скільки для підтримки ліквідності акцій. Імовірно, розміщення пройде на Лондонській фондовій біржі, але ми розглядаємо і ще один майданчик, де є інтерес до акцій українських компаній. У будь-якому випадку в ході SPO буде проданий невеликий пакет, free float буде менше контрольного пакету. Сьогодні близько 75% акцій належать мені, інші знаходяться у вільному обігу", - заявив Ю.Косюк.
Він також додав, що прагнення компанії вийти на зовнішні ринки продиктовано бажанням продавати ті частини птиці, які менш затребувані на внутрішньому ринку. "Наприклад, в Україні мало купують філе, а в США дефіцит цієї продукції, тому що у них розвинене виробництво готової їжі. Курячі лапи українськими споживачами теж не затребувані, в той же час в Китаї вони користуються попитом", - підкреслив Ю.Косюк.

Основні напрями діяльності компанії "Миронівський хлібопродукт" - птахівництво і суміжні виробництва (виробництво охолодженої курятини, готових заморожених продуктів, соняшникової олії); рослинництво (вирощування кукурудзи, соняшнику, пшениці і рапсу); інша сільськогосподарська діяльність.
На кінець 2010 років виробничі потужності МХП складають 350 тис. т курячого м'яса на рік.
Продукція "Миронівського хлібопродукту" відома за брендами "Наша Ряба" (охолоджена курятина), "Легко!" (заморожені напівфабрикати) та іншими.
Близько 75% акцій МХП належать Юрію Косюку, інші 25% знаходяться у вільному обігу на Лондонській фондовій біржі.