Нацбанк змінив порядок ведення Реєстру аудиторських фірм
Регулятор розповів, які зміни було внесено до нормативних актів з аудиту банків
Національний банк оптимізував порядок ухвалення рішень щодо ведення Реєстру аудиторських фірм. Про це повідомила прес-служба НБУ.
Відповідні зміни передбачено постановою правління НБУ від 27 червня 2017 року №58 "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України з питань аудиту банків", яка набуває чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.
Так, постановою №58 вносяться зміни до "Положення про порядок ведення Реєстру аудиторських фірм, які мають право на проведення аудиторських перевірок банків" та до "Положення про Комітет з питань аудиту банків України".
Зокрема було внесено такі зміни:
- піднесено на вищий рівень ухвалення рішення про внесення, відмову у внесенні або виключення з Реєстру аудиторських фірм. Відтак такі рішення ухвалюватиме правління НБУ, а не Комітет з питань аудиту банків України;
- врегульовано питання запобігання конфлікту інтересів під час ухвалення рішень Комітетом з питань аудиту банків України. Наприклад, якщо хтось із членів Комітету є пов’язаною з аудиторською фірмою особою, він повинен буде повідомити про це Комітет та відмовитися брати участь в ухваленні рішення щодо цієї фірми;
- уточнені строки ухвалення НБУ рішень з питань ведення Реєстру. Наприклад, якщо раніше регулятор мав розглянути подані аудиторською фірмою на продовження дії Свідоцтва документи протягом 15 робочих днів, то тепер у цей термін Національний банк має вже ухвалити рішення.
Нагадаємо, Національний банк прогнозує подальше сповільнення зростання економіки в II кварталі 2017 року