Український ринок ТБ-реклами зросте на 30-35% за підсумками року, - прогноз

НовиниТелеком & IT    08.08.2016 - 10:18
Фото: ринок ТБ-реклами може зрости більш, ніж на 30% за цей рік
Фото: ринок ТБ-реклами може зрости більш, ніж на 30% за цей рік

Ще більше може зрости телевізійне спонсорство

Ринок телевізійної реклами України за підсумками 2016 року може зрости на 30-35%, вважають в StarLight Sales, підрозділі медіагрупи StarLight. Про це йдеться в прес-релізі компанії.


В StarLight Sales поліпшили свій травневий прогноз, в якому компанія передбачала зростання ринку в 25%.

Прогноз медіагрупи вище, ніж раніше озвучений Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). Так, за їхніми прогнозами ринок телереклами може вирости тільки на 26%.

Ще більший ріст (+80%) в StarLight Sales прогнозують для телевізійного спонсорства. Зокрема, за сім місяців зростання в цій категорії склав 100%. До цього призвів законодавчу заборону прямої реклами пива і перехід цієї категорії в спонсорство (20% із 100). Крім того, ще 30% дало відновлення алкогольної категорії. Решті зростання в категорії спонсорства був досягнутий за рахунок контрактів з продакт-прейсментов та інших спонсорських проектів.

Нагадаємо, ринок медійної реклами в 2016 році може вирости на 21%.

Ринок медійної реклами в 2016 році зросте на 21%, - прогноз Український ринок ТБ-реклами виріс на 40% за перше півріччя
Читайте в розділі

Обсяг виручки від продажу смартфонів у світі перевищить 355 млрд доларів у 2020

Хакери зламали хакерський форум Darkode

Uber заплатить 20 млн доларів у справі про обман водіїв у США

On Top