ua en ru

Приблизно тисяча клієнтів "Дніпрогазу" оцінили зручність нової послуги зв’язку

Приблизно тисяча клієнтів "Дніпрогазу" оцінили зручність нової послуги зв’язку

У компанії розповіли про нову послугу

У квітні 2017 року в "особистих кабінетах" на сайті 104.ua для споживачів газу Дніпропетровської області стала доступна нова послуга "Зателефонуйте мені", яка дає можливість клієнтам "Дніпрогазу" створити заявку та в найкоротший термін отримати зворотній дзвінок від оператора контакт-центру. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За даними прес-служби, з часу дії нового сервісу його зручність вже оцінило близько тисячі клієнтів компанії.

"Ми намагаємося приділяти максимальну увагу покращенню якості обслуговування клієнтів компанії, - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Послуга зворотного зв’язку дозволяє оперативно опрацьовувати запити споживачів газу та давати вичерпні відповіді на них. Особливо зручно користуватися цим сервісом у пікові дні на початку місяця, коли телефонні лінії можуть бути перенавантажені".

На сьогодні, для надання споживачам кваліфікованої консультацію з газових питань ПАТ "Дніпрогаз" створено щонайменше п’ять можливостей. Зокрема, отримати інформацію клієнти компанії можуть через "особистий кабінет", за номерами телефонів контакт-центру, з допомогою голосової системи, короткого номера або електронною скринькою.