"Нова пошта" спробує побороти черги за допомогою технологій
Компанія тестує нову технологію iBeacon
Компанія "Нова пошта" запускає в тестовому режимі технологію iBeacon у ряді відділень Києва, яка допоможе боротися з чергами. Про це повідомляється в прес-релізі компанії.
Нова технологія допомагає на вході у відділення побачити на екрані смартфона інформацію про своїх відправленнях і карту клієнта. Незабаром через додаток клієнти зможуть заздалегідь повідомити персоналу відділення про те, що прийшли отримати посилку.
"Завдяки цьому можна буде попередити утворення черг, скоротити час перебування у відділенні до мінімуму, а також зробити процес відправки і отримання ще легше", - повідомляють в "Новій пошті".
Якщо тестування буде вдалим, то в компанії розглянуть рішення про масштабуванні технології на всю мережу відділень Києва та інших міст України.
Крім того, в компанії впроваджують пілотний проект, що передбачає виділені каси у відділеннях для прискореного обслуговування клієнтів, у тому числі користувачів мобільного додатка.
Нагадаємо, раніше "Нова пошта" відкрила відділення в Італії.