"Нова пошта" ввела послугу інформування клієнтів через Viber

НовиниТелеком & IT    25.08.2016 - 11:18
Фото: "Нова пошта" розширює канали інформування клієнтів
Фото: "Нова пошта" розширює канали інформування клієнтів
CEO "Нової пошти" Ферчук покинула компанію "Нова пошта" збільшила обсяг продажів на 50% в Грузії та на 40% в Молдові

Сервіс запущений на всій території України

Компанія "Нова пошта" запустила послугу інформування клієнтів через Viber. Про це йдеться в прес-релізі компанії.


Сервіс запущений по всій країні, клієнти зможуть отримувати повідомлення про посилках і вантажі через месенджер.

Сервіс інформування надає офіційний представник Viber в Україні.

Нагадаємо, "Нова пошта" запускає сервіс доставки товарів з інтернет-магазинів США.

Читайте в розділі

"Укрпошта" закінчила III квартал з чистим збитком 11,8 млн гривень

YouTube виплатив 1 млрд доларів правовласникам музичного контенту

Голос у небезпеці: як месенджери забирають у мобільних операторів гроші

On Top