Google запускає новий вид реклами для рітейлерів

НовиниТелеком & IT    07.09.2016 - 12:28
Фото: Google запустив формат реклами для продавців одягу (searchengineland.com)
Фото: Google запустив формат реклами для продавців одягу (searchengineland.com)
Pinterest запустив відеорекламу Twitter дозволить компаніям використовувати стікери для просування свого бренду

Першими доступ до нового формату отримають рекламодавці США

Компанія Google запустила новий вид мобільного реклами, призначений для рітейлерів, повідомляє searchengines.ru

Новий формат, який отримав назву Shop the Look, призначений для рітейлерів, які займаються продажем одягу і предметів домашнього декору.

"Оголошення цього формату будуть з'являтися в результатах пошуку за широким запитам, таким як [весільні сукні] і т. п. Вони будуть представляти собою готові "луки" або варіанти дизайну інтер'єру від відомих блогерів з можливістю покупки", - розповідає видання.

В якості джерел "луків" будуть виступати такі популярні фешн-ресурси, як LIKEtoKNOW.it, Curalate і Polyvore. Першими доступ до нового формату отримають рекламодавці США.

Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кліки по товарним оголошенням.

Нагадаємо, у червні Google запустила інструмент для персоналізації реклами.

Читайте в розділі

Киберполіція закрила ще один сайт з піратським контентом

АМКУ оштрафував Lenovo за покупку акцій Motorola

App Store оприлюднив рейтинг найбільш популярних додатків в 2016

On Top