Google запускає новий вид реклами для рітейлерів
Першими доступ до нового формату отримають рекламодавці США
Компанія Google запустила новий вид мобільного реклами, призначений для рітейлерів, повідомляє searchengines.ru
Новий формат, який отримав назву Shop the Look, призначений для рітейлерів, які займаються продажем одягу і предметів домашнього декору.
"Оголошення цього формату будуть з'являтися в результатах пошуку за широким запитам, таким як [весільні сукні] і т. п. Вони будуть представляти собою готові "луки" або варіанти дизайну інтер'єру від відомих блогерів з можливістю покупки", - розповідає видання.
В якості джерел "луків" будуть виступати такі популярні фешн-ресурси, як LIKEtoKNOW.it, Curalate і Polyvore. Першими доступ до нового формату отримають рекламодавці США.
Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кліки по товарним оголошенням.
Нагадаємо, у червні Google запустила інструмент для персоналізації реклами.