ua en ru

Facebook змінює алгоритм формування стрічки новин

Facebook змінює алгоритм формування стрічки новин Фото: соціальна мережа "Фейсбук" (The Telegraph)

Нововведення "Фейсбуку" дозволить користувачам соцмережі отримувати пости близьких друзів і родичів у пріоритетному порядку

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook змінює алгоритм подачі матеріалів у своїй стрічці. Про те, що оновлення спрямовано на те, щоб користувачі не пропускали історії, відео, фото від своїх близьких друзів і зміни поточного статусу, повідомив корпоративний блог "Фейсбуку" напередодні 29 червня.

Як зазначається, протягом декількох тижнів новий алгоритм соцмережі дозволить користувачам отримувати пости близьких друзів і родичів у пріоритетному порядку.


Зокрема, даний алгоритм Facebook буде піднімати у стрічці користувача фото, відео, статуси та інші оновлення від друзів і родичів.

Це, як вважають в "Фейсбуці", особливо допоможе користувачам соцмережі з великою кількістю друзів і підписок, які побоюються втратити важливі повідомлення від близьких людей.

"Facebook був побудований на ідеї зв'язку людини з її друзями і сім'єю. Це залишається головним принципом нашої стрічки новин і сьогодні... Прийдешні зміни допоможуть нам переконатися, що ви не пропустите історій від своїх близьких", - йдеться в повідомленні американської компанії.

Як додали у Facebook Inc, трафік при цьому можуть втратити публічні сторінки компаній і ЗМІ. Таким чином, ефект поновлення алгоритму на показники відвідуваності буде залежати від структури аудиторії користувацької сторінки.

"Якщо великий обсяг трафіку на вашому ресурсі - результат того, що користувачі Facebook активно діляться вашим контентом, а їхні друзі "лайкають" і коментують ці записи, то новий алгоритм надасть менш сильний вплив, ніж якщо користувачі в основному переходять на ваш ресурс з вашої ж сторінки у Facebook", - пояснили розробники алгоритму.

Відео: зміна алгоритму Facebook (The Telegraph)

В цілому, на їхню думку, це має підштовхнути власників публічних сторінок до розміщення в соцмережі записів, якими користувачі захочуть поділитися на персональних сторінках "Фейсбуку".

Нагадаємо, напередодні Facebook почав тестувати функцію для стимулювання пересилання грошей через Messenger.