ua en ru

Понад 120 тис. клієнтів "Дніпрогазу" користуються "особистими кабінетами"

Понад 120 тис. клієнтів "Дніпрогазу" користуються "особистими кабінетами" Фото: газ (dtek.com)

З його допомогою клієнти передають показання лічильників, отримують вичерпну інформацію по власному особовому рахунку та здійснюють онлайн-оплату

В лютому поточного року близько 120,6 тис. клієнтів ПАТ "Дніпрогаз" користувались онлайн-сервісом "особистий кабінет" на сайті 104.ua. У порівнянні з минулим роком кількість користувачів зросла на 37%. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Впродовж 2017 року до онлайн-сервісу "особистий кабінет" долучилась 31 тис. споживачів газу. З його допомогою клієнти "Дніпрогазу" передають показання лічильників, отримують вичерпну інформацію по власному особовому рахунку та здійснюють онлайн-оплату.

"Основною перевагою "особистого кабінету" є можливість отримати відповіді на питання щодо послуг з газопостачання дистанційно, - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Збільшення кількості користувачів свідчить про неабияку популярність даного сервісу. Ми продовжуємо працювати над створенням нових зручних послуг".

Щомісяця понад 27 тис. клієнтів "Дніпрогазу" передають показання лічильників газу. Минулого року вони використали сервіс "особистий кабінет" 332,6 тис. разів. Ще 16 тис. разів споживачі звертались через власний кабінет за отриманням консультацій. Переважна кількість звернень стосувалася звірки розрахунків за газ, порядку нарахування пільг та субсидій, здійснення онлайн-оплати та реєстрації газових приладів.

Клієнтам "Дніпрогазу" стала доступна функція зворотного дзвінку від оператора контакт-центру. Замовити його можна, натиснувши кнопку "Зателефонуйте мені" у нижній частині інтерфейсу "особистого кабінету". Також споживачам доступна функція оперативної перевірки поточного балансу за особовим рахунком через СМС за допомого короткого номера 7104.

Збільшення кількості користувачів на сайті 104.ua свідчить про зручність та переваги дистанційного спілкування зі спеціалістами газової компанії. Щоб створити "особистий кабінет", потрібно пройти просту процедуру реєстрації. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail. Якщо при реєстрації або використанні сервісу виникли технічні проблеми, оперативно вирішити їх допоможе служба технічної підтримки, звернутись до якої можна за електронною адресою support@104.ua.