ua en ru

Ціни почнуть підвищуватися: H&M змінює формат роботи магазинів

Ціни почнуть підвищуватися: H&M змінює формат роботи магазинів Фото: GettyImages

Вартість одягу стане вище, але і якість зросте

Великий шведський рітейл H&M (Hennes & Mauritz) почав тестувати новий формат роботи своїх магазинів. Про це повідомляє видання Reuters.

Шведська компанія H&M вирішила змінити формат роботи і концепцію. Зокрема, компанія перестане орієнтуватися на масовість продажів і зробить наголос на лінійки Trend і Premium Quality.

Тобто, з асортименту поступово зникнуть дешеві товари, і загальна кількість найменувань стане менше, але при цьому зросте якість представленого одягу.

За словами головного виконавчого директора мережі H&M Карла-Йохана Перссона, перед компанією стоїть завдання продавати більше товарів з меншими витратами і при цьому використовувати ефективні економічні способи.

"Ми повинні підняти рівень якості в цілому - товарів буде менше, але представляти потрібно краще", - пояснив Карл-Йохан Перссон.

Ціни почнуть підвищуватися: H&M змінює формат роботи магазинів

Фото: GettyImages

Керівники H&M кажуть, що продажі в останні кілька років застигли на одній позначці, а акції компанії втратили дві третини своєї вартості з 2015 року.

Крім того, конкуренти адаптуються під мінливі смаки споживачів набагато швидше.

Нову модель планується впровадити спочатку в шведські магазини, а потім і в інших країнах.

До речі, в серпні у Києві відкрився перший магазин H&M, другий планують відкрити вже 18 жовтня в ТРЦ SkyMall.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що найбільший інтернет-магазин одягу і взуття оголосив глобальну сезонний розпродаж.

А також ми писали про те, що у Києві покажуть тисячу унікальних авто.

Відео: РБК-Україна