Паризький тиждень моди: блогер розкрутив неіснуючий бренд
Хлопець придбав джинси на ринку і вирушив під ім'ям Джоджіо Певіані на Паризький тиждень моди
Відео: (youtube.com/[QUEENSxPAPALAM])
Georgio Paviani — неіснуючий бренд одягу, який продається на ринках Європи. Блогер придбав кілька пар джинсів Georgio Paviani і відправився на Паризький тиждень моди, де став загальним обожнювачем і розкрутив бренд в колах модної еліти. Про це він розповів у своєму блозі на YouTube-каналі VICE.
Блогер розповів, що він дуже захопився неіснуючими брендами і найбільше йому сподобався Georgio Paviani. Тоді він вирішив стати цим Джоджіо Певіані і принести цьому бренду максимальну популярність.
Він створив сайт бренду, зробив візитки, придбав кілька пар джинсів цього бренду і відправився на Паризький тиждень моди. Блогер активно роздавав свої візитки, спілкувався з моделями, веселився і з'являвся на різних вечірках в образі Певіані.
Блогер вирішив знайти справжнього Джоджіо Певіані, щоб познайомитися з творцем бренду. І він його знайшов. Ним виявився власник однієї з крамниць у Лондоні. Блогер приготував для його бренду фотосесію зі всесвітньо відомими моделями.
Раніше ми писали, як змінювалася жіноча краса протягом десятиліть.
Нагадаємо, що у столиці стартував дитячий тиждень моди.
Відео: (video.rbc.ua)