ua en ru

Замовити контекстну рекламу: аналіз конкурентів від 2seo.com.ua

Замовити контекстну рекламу: аналіз конкурентів від 2seo.com.ua

Є багато причин для того, щоб замовити контекстну рекламу в агенстві 2seo.com.ua, а не вести її своїми силами. Однією з найважливіших, але іноді ігнорують, є необхідність «знати ворога в обличчя». Аналіз конкурентів, їх стратегії, дуже важливий для успіху контекстної реклами. І якщо налаштувати і запустити контекст, слідуючи інструкціям, можна (хоч і з гріхом навпіл), то проаналізувати політику конкурентів і зробити з неї перспективні для вашої кампанії висновки під силу тільки фахівцеві.

«Тримати друзів близько, а ворогів - ще ближче» - це аксіома для кожного мудрого керівника. Але все ж можна виділити випадки, коли аналіз конкурентів особливо актуальний:

При виході на новий ринок;
При необхідності зрозуміти, в чому причина привабливості конкурентів в очах представників цільової аудиторії;
Коли виникла гостра потреба в свіжих ідеях для збільшення трафіку;
При бажанні вивчити поведінку лідера ринку. Щоб на рівних конкурувати з ним.

Аналіз конкурентів: точки огляду

Провести повноцінний аналіз конкурентів, користуючись інструментами, які надають рекламні сервіси (звісно, ​​платні), можуть тільки фахівці. При цьому рекламодавець отримує інформацію за такими параметрами:

Бюджет - за допомогою різних способів можна з'ясувати, скільки орієнтовно витрачає ваш конкурент на рекламу.

Ключові слова - це аналіз дуже важливий, адже ключі - основа пошукової реклами, він дає можливість з'ясувати, які ключові запити є для конкурентів пріоритетними (не кажучи вже про можливість відкрити для себе «нові горизонти» - нові дієві запити, які ви раніше не розглядали ).

Інформація про налаштуваннях облікового запису - методом ручного перебору, веб фахівець визначає такі складні, але важливі настройки, як мінус - слова, що використовується тип відповідності, типи запитів (високочастотні, середньо частотні або низькочастотні).

Позиції, які займає рекламними оголошеннями - це важлива інформація, для оптимізації бюджету. Цілком можливо, що ваша гонитва за першими місцями є марнотратством і вигідна тільки рекламному сервісу.

тести оголошень

Історія оголошень конкурента

Аналіз посадочних сторінок

Ці та багато інших (при необхідності) збираються в таблицю і на їх підставі робляться висновки щодо оптимізації контекстної реклами.

Автор статті: SEO студія 2seo