Відеосервіс YouTube назвав ТОП-10 роликів, чия популярність зростала найбільш швидкими темпами за підсумками 2014 року, передає Lenta.ru.
Найбільш швидкозростаючою з точки зору інтересу користувачів стала відеозапис розіграшу, де лякала перехожих переодягнена у гігантського павука собака. Ролик Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega), розміщений на YouTube на початку вересня, привернув за три місяці більше 113 млн переглядів.
Другим по зростанню популярності роликом на YouTube стало рекламне відео від Nike. Ролик Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more придбав вірусну популярність не тільки за рахунок участі в ньому кращих футболістів світу, постановочних футбольних трюків і гумористичних елементів. Ідея про те, що досягти успіху можна лише тоді, коли не боїшся ризикувати, припала до смаку користувачам YouTube, тому ролик також очолив топ-10 рекламних відео на сервісі.
Замикає трійку лідерів короткий експериментальний фільм First Kiss. Автори ролика запропонували 20 незнайомих між собою людей поцілуватися, а глядачі отримали можливість поспостерігати за різними реакціями людей на таке зближення.
Четверте місце серед роликів року зайняв фрагмент "сліпого" прослуховування однієї з учасниць італійської версії шоу "Голос". Журі конкурсу та глобальну аудиторію YouTube вразили вокальні здібності 25-річної італійської черниці Христини Скуччиа.
П'яте місце в рейтингу зайняв ролик з гнущимся iPhone 6 Plus, який компанія Apple випустила в продаж восени цього року. Через деякий час в Інтернеті стали з'являтися скарги на те, що тонкий смартфон схильний до деформації.
Фільм іншого конкурсного телешоу - britain's Got Talent - посів шосту сходинку у десятці на YouTube. Ролик, що отримав майже 57 млн переглядів, показує виступ юних виконавців, яких відомий телеведучий Саймон Коуелл взяв безпосередньо в півфінал, натиснувши золоту кнопку.
Ще один рекламний ролик - Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial - завоював серця користувачів YouTube історією про дружбу цуценя і коні, якої не заважають ніякі перешкоди. Ролик також увійшов до трійки найбільш швидкозростаючих рекламних відео на YouTube.
Поряд з собакою в костюмі павука YouTube в 2014 році стежив за іншим страшним вуличним розіграшем. У ролику Devil Baby Attack відображена реакція перехожих, на яких із звичайної коляски буквально вистрибує іграшка у вигляді дитини з страшним обличчям.
На дев'яту сходинку потрапило гумористичне відео - комедійний реп-батл між героями коміксів, японським Goku і американським Суперменом.
Нарешті, замикає топ-10 найпопулярніших роликів на YouTube видеоэксперимент. Одягнена у звичайні джинси і футболку дівчина 10 годин ходила по вулицях Нью-Йорка. На відео зібрані фрагменти її прогулянки, коли перехожі чоловічої статі намагалися з нею заговорити, коментували її зовнішній вигляд і відпускали жарти. Ролик покликаний привернути увагу аудиторії YouTube до проблеми докучань до жінок на вулиці, навіть якщо ті далеко не зухвало одягнені.
Найпопулярнішим YouTube-кліпом за підсумками року став ролик на композицію Кеті Перрі Dark Horse. Крім того, користувачі проявили великий інтерес до кліпу Енріке Іглесіаса Bailando і спільної композиції Шакіри і Ріанни can't Remember to Forget You.