ua en ru

YouTube назвав ТОП-10 найпопулярніших роликів 2014 року

YouTube назвав ТОП-10 найпопулярніших роликів 2014 року

Відеосервіс YouTube назвав ТОП-10 роликів, чия популярність зростала найбільш швидкими темпами за підсумками 2014 року, передає Lenta.ru.

Найбільш швидкозростаючою з точки зору інтересу користувачів стала відеозапис розіграшу, де лякала перехожих переодягнена у гігантського павука собака. Ролик Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega), розміщений на YouTube на початку вересня, привернув за три місяці більше 113 млн переглядів.

<p><iframe style="font-size: 12pt;" width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/YoB8t0B4jx4" frameborder="0"></iframe></p>

Другим по зростанню популярності роликом на YouTube стало рекламне відео від Nike. Ролик Nike Football: Winner Stays. ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta & more придбав вірусну популярність не тільки за рахунок участі в ньому кращих футболістів світу, постановочних футбольних трюків і гумористичних елементів. Ідея про те, що досягти успіху можна лише тоді, коли не боїшся ризикувати, припала до смаку користувачам YouTube, тому ролик також очолив топ-10 рекламних відео на сервісі.

<p><iframe style="font-size: 12pt;" width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/3XviR7esUvo" frameborder="0"></iframe></p>

Замикає трійку лідерів короткий експериментальний фільм First Kiss. Автори ролика запропонували 20 незнайомих між собою людей поцілуватися, а глядачі отримали можливість поспостерігати за різними реакціями людей на таке зближення.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/IpbDHxCV29A" frameborder="0"></iframe></p>

Четверте місце серед роликів року зайняв фрагмент "сліпого" прослуховування однієї з учасниць італійської версії шоу "Голос". Журі конкурсу та глобальну аудиторію YouTube вразили вокальні здібності 25-річної італійської черниці Христини Скуччиа.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/TpaQYSd75Ak" frameborder="0"></iframe></p>

П'яте місце в рейтингу зайняв ролик з гнущимся iPhone 6 Plus, який компанія Apple випустила в продаж восени цього року. Через деякий час в Інтернеті стали з'являтися скарги на те, що тонкий смартфон схильний до деформації.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/znK652H6yQM" frameborder="0"></iframe></p>

Фільм іншого конкурсного телешоу - britain's Got Talent - посів шосту сходинку у десятці на YouTube. Ролик, що отримав майже 57 млн переглядів, показує виступ юних виконавців, яких відомий телеведучий Саймон Коуелл взяв безпосередньо в півфінал, натиснувши золоту кнопку.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/g3Rf5qDuq7M" frameborder="0"></iframe></p>

Ще один рекламний ролик - Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial - завоював серця користувачів YouTube історією про дружбу цуценя і коні, якої не заважають ніякі перешкоди. Ролик також увійшов до трійки найбільш швидкозростаючих рекламних відео на YouTube.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/uQB7QRyF4p4" frameborder="0"></iframe></p>

Поряд з собакою в костюмі павука YouTube в 2014 році стежив за іншим страшним вуличним розіграшем. У ролику Devil Baby Attack відображена реакція перехожих, на яких із звичайної коляски буквально вистрибує іграшка у вигляді дитини з страшним обличчям.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/PUKMUZ4tlJg" frameborder="0"></iframe></p>

На дев'яту сходинку потрапило гумористичне відео - комедійний реп-батл між героями коміксів, японським Goku і американським Суперменом.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/0MW9Nrg_kZU" frameborder="0"></iframe></p>

Нарешті, замикає топ-10 найпопулярніших роликів на YouTube видеоэксперимент. Одягнена у звичайні джинси і футболку дівчина 10 годин ходила по вулицях Нью-Йорка. На відео зібрані фрагменти її прогулянки, коли перехожі чоловічої статі намагалися з нею заговорити, коментували її зовнішній вигляд і відпускали жарти. Ролик покликаний привернути увагу аудиторії YouTube до проблеми докучань до жінок на вулиці, навіть якщо ті далеко не зухвало одягнені.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/b1XGPvbWn0A" frameborder="0"></iframe></p>

Найпопулярнішим YouTube-кліпом за підсумками року став ролик на композицію Кеті Перрі Dark Horse. Крім того, користувачі проявили великий інтерес до кліпу Енріке Іглесіаса Bailando і спільної композиції Шакіри і Ріанни can't Remember to Forget You.

<p><iframe width="660" height="371" src="//www.youtube.com/embed/0KSOMA3QBU0" frameborder="0"></iframe></p>