ua en ru

Ремонт двигуна

Ремонт двигуна

З часом двигун вашої машини зношується. Залежить це від вашої грамотності в експлуатації машини , від рівня обслуговування , наскільки воно кваліфіковане , від якості паливно-мастильних матеріалів , від несправності систем змащення й охолодження . Багато причин . Якщо двигун зношений , то з'являються проблеми в роботі , адже змінюється геометрія деталей , збільшуються зазори між парами тертя , а значить , збільшуються експлуатаційні витрати. Ремонт двигуна , у якого є пошкодження , вимагає великих фінансових вкладень .

Перше , що необхідно зробити в цьому випадку - провести якісну діагностику двигуна , знайти несправність і причину її виникнення . Основне завдання ремонту двигуна - усунення несправності і причин , але яким вона виникла , щоб можна було експлуатувати машину в повному обсязі. Діагностика допоможе виявити параметри втрати потужності , ефективність роботи циліндрів , компресію по циліндрах , систему уприскування палива , систему запалювання , заряд акумуляторної батареї.

Ремонт двигунів може бути поточним , коли ліквідується нестиковка в роботі двигуна і всієї системи машини або усуваються незначні неполадки.

Частковим , коли може бути здійснена лише часткове розбирання мотора , заміна або відновлення деяких пошкоджених або зношених деталей. А також капітальним , коли проводиться демонтаж двигуна , повна його розбирання . Капітальний ремонт. двигунів передбачає відновлення первісної характеристики великих вузлів і навіть цілих агрегатів двигуна машини.

Якщо в період експлуатації машини використовувалося неякісне масло або недостатня його кількість , то можуть вийти з ладу шатуни двигуна. Ремонтувати їх потрібно своєчасно . Також через неякісний бензин , поганого масла , через їзди по розбитих дорогах швидко зношуються головки блоку циліндрів. Ці вузли виконують важливу функцію в системі охолодження і газорозподільного механізму . Ремонт головок блоку циліндрів треба виробляти кожні 200 тисяч кілометрів пробігу.

Найважливіша частина мотора - колінчастий вал. Він відчуває різноспрямований тиск газів , які утворюються при згоранні палива , тому з роками втрачає свою первинну форму. Роботи з ремонту колінчастого вала повинні проводитися строго за технологічними картами виробника машини і за індивідуальними технологіями.

Щоб відновити первинну форму деталей двигуна , потрібно через певні проміжки часу робити хонингование циліндрів , які забезпечують надійну і злагоджену роботу всіх деталей і вузлів двигуна. Хонингование і розточування блоку циліндрів - це завершальний етап у ремонтних роботах.