Промоутер - двигун сучасної торгівлі!

Останнім часом на ринку праці з'явилося безліч нових професій з незрозумілими і важко вимовляв назвами. Професія промоутера, яка нині є однією з найбільш затребуваних, також входить до їх числа. Пропоную разом розібратися, хто такий промоутер і чим саме він займається.

Промоутер - що за звір такий?

Отже, промоутером називають фахівця з просування товарів або послуг. Зверніть увагу, це не продавець, це людина, перед яким стоїть завдання привернути увагу якомога більшої кількості покупців. Так-так, це саме той хлопець у костюмі хот-дога, що рекламує нову закусочну! І та симпатична дівчина з листівками - це теж промоутер! Як бачите, кожен з нас хоча б раз у житті бачив живого представника даної професії, але не всі знають, що промоутери бувають декількох типів.

Промоутер-консультант - консультує клієнтів з приводу товару і ніби випадково пропонує ту торгову марку, яку сам же рекламує.

Промоутер в костюмі - найлегший вид промоушену. Досить просто ходити по виставковому залу в яскравому рекламному костюмі і привертати до себе увагу покупців.

Промоутер зі знанням ПК індустрії та ігрових консолей - він знає абсолютно все про консольних іграх, комп'ютерних технологіях і все тим, що пов'язано з індустрією ПК. Така робота оплачується дуже добре.

Промоутер для роздачі листівок - це молоді люди, що роздають флаєри, в яких знаходиться інформація про товари, послуги або заходах.

Професійні якості

Багато хто зараз махнуть рукою, мовляв, що ж у цьому складного? Стій собі і тикай листівки направо і наліво! Насправді ж робота промоутером в Красноярську, Москві, Пітері і будь-якому іншому місті світу вимагає від людини цілий список особистісних та професійних якостей. Ви також можете з ними ознайомитися:

- Вік - незважаючи на те, що чітких обмежень у цьому питанні не існує, роботодавці віддають перевагу молодим людям від 18 до 75 років. Як правило, це студенти і безробітна молодь, яка рада кожній копійці.

- Зовнішній вигляд. Звичайно, оточуючим все одно хто ховається під костюмом морозива. Але якщо ви маєте намір спробувати свої сили на виставках і конференціях, знайте, у чарівною і доглянутою дівчата набагато більше шансів, ніж у неохайною жінки без віку.

- Комунікабельність. Промоутер повинен вміти знаходити підхід і до звичайної домогосподарці, і до поспішає бізнесменові.

- Гучний і грамотна мова. Якщо ви Бубнов собі під ніс і не вмієте красиво говорити, ця вакансія не для вас.

- Ініціативність. Чим більше клієнтів ви зможете залучити, тим більшу вигоду отримає компанія.

- Відповідальність. Якщо ви думаєте, що можна запізнитися на роботу і просто простояти тихо осторонь, ви помиляєтеся! За такі досягнення можна запросто потрапити до "чорного списку".

- Активність і оперативність. Напівсонний, млявий і нудний промоутер не зможе впоратися з поставленими завданнями, ви повинні випромінювати енергію і наснагу.

Зацікавилися? Можливо, ця вакансія стане саме вашої! Спробуйте свої сили на krs.rosrabota.ru.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся