Масова розсилка смс - ефективний інструмент для розвитку кожного бізнесу

Сучасне бізнес-середовище відрізняється підвищеною конкуренцією, що змушує підшукувати нові можливості та інструменти для залучення клієнтської аудиторії.

Якісна реклама безпосередньо впливає на рівень продажів в торгових точках. Одним з ефективних методів результативної реклами є смс розсилка.

Пряме повідомлення, спрямоване кожному потенційному, постійному чи колишньому клієнтові, з змістовною інформацією в більшості випадків досягає адресата.

Згідно дослідженням, більше 90% абонентів мобільного зв'язку читають приходять на телефон sms повідомлення. Більш ефективну рекламу, з точною спрямованістю на цільову аудиторію, складно уявити.

Масова розсилка смс повинна бути продуманою, нести в собі рекламний посил і мотивувати до певних дій.

Переваги смс розсилки та результати, які можна отримати за допомогою даного інструменту, досить цікаві для кожного підприємця, що прагне до розвитку і прогресу.

1. Миттєве донесення інформації до діючих клієнтів. Варіантів подібних повідомлень кілька: нагадування про цікавих умовах, оголошення нових знижок або акцій, сезонна чи позапланова розпродаж, зниження цін, нові надходження, розіграші призів або участь у конкурсі.

2. Інформування клієнтів про поточні події. Дана форма потрібна для повідомлення клієнту новин, готовність його замовлення, зміни графіка роботи фірми, прибуття автомобіля, кур'єра, посилки, пошти, нагадування про вчинення певних дій (оплатити кредит, продовжити термін дії картки), інформації про поточний баланс банківського, телефонного або іншого рахунку.

3. Вітання. Смс розсилка з теплими і ввічливими привітаннями, що викликає приємні емоції, буде відмінною іміджевою рекламою для будь-якого бізнесу.

Успішні приклади смс розсилок можна помітити всюди.

Ресторани, кафе, служби доставки їжі часто влаштовують масову розсилку смс:

- Дві піци за ціною однієї! Тільки 15 травня з 10 до 22 годин;

- Запрошуємо на відкриття нового смарагдового залу в ресторані Казка. Усім відвідувачам - торт у подарунок!

- Нове літнє шеф-меню в кафе Городок. Спробуй першим!

Ці короткі, але ємні повідомлення залучають як колишніх гостей в рекламовані заклади, так і зацікавлюють потенційних відвідувачів.

Про нові банківських сервісах або цікавих умови кредитування можна дізнатися з повідомлень:

- Знижено ставки по іпотечних кредитах. Встигни оформити до кінця травня!;

- При відкритті вкладу "Прибутковий" даруємо додаткові відсотки;

- Нові затишні квартири в ЖК "Будиночок", іпотека тільки у нас!

Дана інформація змушує клієнта задуматися про довгострокові перспективи і зайвий раз нагадує про банк, як про надійного фінансовому партнері.

Таким чином, смс розсилки знаходять застосування в будь-якій сфері діяльності.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся