ua en ru

Корейці вибачилися перед українцями за Hyundai

Корейці вибачилися перед українцями за Hyundai

У четвер «Укрзалізниця » спробувала внести ясність в історію зі скасуванням у всіх напрямках швидкісних потягів « Інтерсіті + ». Мовляв , в подвагонних конструкціях одного з десяти курсують в Україні « Хюндаїв» пішли тріщини , і тепер перевіряють інші склади. Тим часом політики жартують , що , мовляв , в Україні є народна прикмета : як тільки відправляється у відставку один уряд і починає формуватися інше , обов'язково починають ламатися «Хюндаї ». У грудні 2012 року вони теж вийшли з ладу якраз коли вирішувалася доля міністрів ...

ГРОШІ ПОВЕРТАЮТЬ З БОЄМ

13 лютого, Київ , 5:30 ранку. На пероні № 13 столичного вокзалу кілька десятків обурених пасажирів поїзда № 154 «Київ - Донецьк» ( «Інтерсіті + »). «Ми з дружиною заплатили близько тисячі гривень , хотіли з'їздити на вихідні до друзів. Не пожаліли грошей на комфорт , а тут ... Приходимо і бачимо звичайні , старі вагони ! « Хюндая » немає , а нас навіть ніхто не спромігся попередити » , - кричить киянин Андрій . Провідниця його заспокоює , мовляв , це тимчасово , проїдетеся в купейному вагоні з неменшим комфортом , а по приїзді в Донецьк повернете різницю за квитки.

На наше запитання , що ж сталося зі швидкісним складом , представниця ж / д вокзалу відповідає: «Там щось відламати , лагодять ». У сусідньому вагоні , вже плацкартному , теж стоїть група пасажирів. Більшість з них вже не лаються з провідником - вони без слів ділять полицю плацкарта на двох.

«Я два роки не була вдома . Купила квиток другого класу , а тепер поїду в старому плацкарті . Відмовитися не можу - обіцяла батькам » , - скаржиться пасажирка поїзда Ольга Антипова . Замість комфортного « Хюндая " з Києва в Донецьк людей повіз локомотив з трьома причіпними вагонами : два плацкартних (туди сіли пасажири другого класу) і один купейний (перший клас). Всі три раніше були у складі поїзда Київ - Москва , про що свідчать таблички на вікнах.

Крім жаху від заміни , пасажири поїзда № 154 зіткнулися ще з однією бідою : у більшості були електронні квитки , а зчитувачів QR -кодів на скромний склад так і не видали. Враховуючи обставини, провідники пускали людей з роздрукованими на простому папері квитками без доппроверкі . «У нас не було навіть постільної білизни. Ніякого чаю або кави , і тим більше ланч- боксів (за окрему плату в квитки на «Хюндай » можна відразу включити обід . - Ред.) Не було » , - вже після прибуття в Донецьк поділилася з нами Антипова .

За словами дівчини , замість 12:59 , заявлених за розкладом «Інтерсіті + » , поїзд приїхав до близько 14:00 . Були проблеми і з поверненням грошей . « Коли прийшли до кас у Донецьку , виявилося , що провідник повинен був на квитках поставити штамп і свій підпис , щоб нам повернули гроші. Хтось не став лаятися і пішов додому. А я пішла до начальника вокзалу , і тільки після цього мені повернули різницю. Квиток на «Хюндай » коштував 265 гривень , 144 з них мені повернули » , - підсумувала Антипова .

АБО КУПЕ , АБО « ШКОДА »

За офіційною версією , в подвагонних конструкціях (або просто в дні ) одного з десяти курсують в Україні « Хюндаїв» пішли тріщини , і тепер перевіряють інші склади. У прес -службі « Укрзалізниці » нам повідомили : поїзди діагностують і лагодять , всі склади тимчасово замінять на купейні вагони .

За словами директора « Укрзалізниці » Павла Чекалова , на найбільш популярному маршруті корейських складів Київ - Харків будуть задіяні двосистемні поїзди «Шкода» (учора «Вести» бачили їх на столичному ж / д вокзалі) і поїзди « Україна - 2 » Крюківського заводу. Різницю в ціні всім пасажирам будуть віддавати по прибутті , а тим , хто відмовиться їхати , - без комісії видадуть гроші в касі міста відбуття. Коли ж повернуть «Інтерсіті + » - невідомо. Не виключено , що деякі склади повернуть вже до кінця лютого.

Корейці вибачилися за свої потяги

Джерела « Вістей» в транспортному відомстві запевняють: поломка дійсно є, але справа не тільки в ній. « Корейці спочатку поставили поїзди, які не пройшли обкатку за українськими шляхами. Крім того , корейці зобов'язані здійснювати техпідтримку , але не зобов'язані вчити цьому наших фахівців . Відповідно, ми в заручниках у них » , - повідомило джерело.

В «Укрзалізниці » це питання не коментують. До слова , гендиректор представництва Hyundai Corporation Юн Сук Чой - єдиний , хто вибачився перед пасажирами за незручності. У четвер він повідомив , що для обстеження поїздів в Україну приїдуть 7 співробітників компанії. А зараз в техобслуговуванні задіяні 48 корейських фахівців . « Минулої зими компанія виконала значний обсяг з модернізації , ми поставляли поїзда і в інші країни. Я ніколи не говорив , що у наших поїздів не існує проблем в інших державах » , - сказав він , спростувавши заяви про те , що поломки пов'язані з нашим кліматом.