ua en ru

Електронна черга - незамінна система для установ з великим потоком клієнтів

Відомий і доведений факт : ніхто не любить стояти в черзі. Однак у багатьох установах з великим потоком клієнтів часто виникають черги . У такому випадку також мають місце спірні ситуації , непорозуміння , пошук « крайнього» і питання «хто за ким займав ». Така обстановка створює неприємне враження і може навіть позбавити клієнтів бажання завдати повторний візит у ваше установа .

Щоб уникнути таких моментів , які негативно впливають не тільки на настрій відвідувачів , а й на імідж вашої організації , рекомендуємо запровадити електронну систему управління чергою . Така система може стати просто незамінною в операційних залах банків , пенсійних фондах , візових центрах , медичних клініках , касах аеропортів і вокзалів , центрах виплат страхових компаній. Одним словом скрізь , де спостерігається великий потік відвідувачів. Система електронної черги має ряд переваг: полегшить і впорядкує роботу , поліпшить імідж установи , а також є економічно вигідним рішенням .

Що ж собою являє електронна система управління чергою ? Дане обладнання включає в себе термінал вибору послуг , пульт управління , інформаційне табло , систему голосового оповіщення.

Функціонує електронна черга наступним чином :

Відвідувач обирає потрібну йому послугу за допомогою терміналу , отримує талон з номером і переходить в зону очікування. Далі , коли оператор звільниться і буде готовий прийняти клієнта , на табло відобразиться послідовність обслуговування та номер вікна . Також дана інформація дублюється голосовим оповіщенням .

«Студія електронних розробок » займається постачанням систем електронної черги марки « AKIS » , вже більше 10 років користується популярністю на ринках Європи , Азії та Африки і зарекомендували себе найкращим чином .