Дарина Вербова стала обличчям бренду Тіффані

Зовсім недавно канадська модель українського походження Дар'я Вербова знялася в рекламній кампанії іспанського бренду MANGO . Її промо- ролики настільки сподобалися представникам американської компанії Tiffany & Co , що вони запросили красуню стати обличчям їх ювелірної марки.
Втім , без роботи Дарина Вербова ніколи не сиділа. Тільки в цьому році вийшли рекламні знімки 30 - річної моделі для Isabel Marant , Діана фон Фюрстенберг , Balenciaga і Celine.
Тіффані & Co довірила Дарині рекламувати колекцію Атлас . Ці прикраси вже давно знайомі шанувальникам бренду - вперше колекція коштовностей , прикрашених римськими цифрами , була випущена близько двадцяти років тому.
У недавньому інтерв'ю Дар'я Вербова зізналася , що ще пару років тому вона намагалася звести модельну кар'єру до мінімуму. «Я не могла цього більше витримати ні фізично , ні емоційно . Це як мати абсолютно все , що хочеш. Все, про що мріяла , здійснюється . Але більше не можна нічого купити , щоб стати щасливою » , - . Поділилася модель з журналістами. Однак Даша знайшла в собі сили , щоб продовжити роботу на подіумі.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся