Завдяки електрифікації: у США значно знизилося число смертей від шкідливих викидів автомобілів

Завдяки електрифікації: у США значно знизилося число смертей від шкідливих викидів автомобілів Дволітровий турбомотор Cadillac (Фото: carscoops.com)

За даними дослідження, проведеного Гарвардським університетом, кількість смертей, пов'язаних з викидами транспортних засобів, за останнє десятиліття значно знизилася.

Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на CarScoops.

Доповідь під назвою "Користь для здоров'я від зниження викидів автомобільного транспорту в Сполучених Штатах з 2008 по 2017 рік" був недавно опублікований в журналі Proceedings Національної академії наук Сполучених Штатів Америки.

Так, число смертей в результаті шкідливих викидів транспортних засобів знизилося з 27 700 випадків у 2008 році до 19 800 у 2017-му. Дослідження показало, що кількість смертей не тільки знизилася майже на вісім тисяч за дев'ять років - якби автомобілі мали той же рівень викидів, що й у 2008-му, то у 2017 році число фатальних випадків було б у 2,4 раза вище. А протягом періоду дослідження склало б 47 520 втрачених життів.

Крім того, в документі констатується, що в результаті поліпшення стану здоров'я населення, Сполучені Штати заощадили 270 мільярдів доларів. Однак попри те, що скорочення викидів принесло певну користь для здоров'я, економічні вигоди могли бути вище.

Завдяки електрифікації: у США значно знизилося число смертей від шкідливих викидів автомобілів

Збірка електричного пікапа GMC Hummer EV

"Попри значний прогрес у скороченні викидів, існує протидіючий ефект від зростання населення та більших транспортних засобів", - зазначив Ернані Чома, дослідник з охорони навколишнього середовища Гарвардського університету та провідний автор дослідження. "Тому буде важко досягти значного прогресу, якщо ми не введемо більш суворі правила".

Більш того, екологічні наслідки поліпшень в автомобільній промисловості не настільки значні, як користь для здоров'я. На думку експертів, підходи до скорочення викидів від транспорту більшою мірою орієнтовані на боротьбу із забрудненням повітря, а не зі зміною клімату.

Нагадаємо, в той час як більшість автовиробників відмовляються від дизелів, концерн Volkswagen продовжує їм життя. І це при тому, що німецький автогігант раніше поніс багатомільярдні збитки через дизельгейт.