ua en ru

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" в 2011 р. виріс до 259 млн дол

Автор: RBC.UA
Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" (МХП) в 2011 р. в порівнянні з 2010 р. (215 млн дол) збільшився на 20% - до 259 млн дол. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" (МХП) в 2011 р. в порівнянні з 2010 р. (215 млн дол) збільшився на 20% - до 259 млн дол. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Виручка зросла на 30% і склала 1,229 млрд дол, у той час як в 2010 р. становила 944 млн дол. EBITDA виросла на 24% і склала 401 млн дол (у 2010 р. - 325 млн дол.) Консолідована EBITDA маржа залишилася стабільною на рівні 33% (у 2010 р. - 34%).

Зокрема, в 4 кварталі чистий прибуток незначно зменшився з 57 млн ​​дол до 54 млн дол. Виручка збільшилася на 30% і склав 349 млн дол (4 квартал 2010 р. - 268 млн дол). EBITDA збільшилася на 8% і склала 100 млн дол (4 квартал 2010 р. - 93 млн дол.)

Обсяги продажів курятини третім особам збільшилися на 12% і склали 370,9 тис. тонн (2010 р. - 331,4 тис. т). Середня ціна на курятину в 4 кварталі 2011 р. зросла на 18% порівняно з 4 кварталом 2010 р. і склала 17,00 грн. (Без ПДВ) за кілограм наведеної ваги.

За весь 2011 р. середня ціна на курятину зросла на 10% і склала 15,00 грн. (Без ПДВ) за кілограм у порівнянні з 13,65 грн. (Без ПДВ) за кілограм у 2010 р.

Експорт курятини за весь 2011 р. зріс майже на 80% в порівнянні з 2010 р. і склав близько 10% від загального обсягу продажів курятини.

Раніше повідомлялося, що обсяг виробництва м'яса курки на "Миронівському хлібопродукті" ("МХП") в 2011 р. виріс на 7% - до 384 тис. т.

Протягом 2011 р. компанія обробляла 280 тис. га. землі, з огляду на 100 тис. га. придбаних в 2010 р. і були вперше опрацьовані в 2011 р. Загальний врожай в 2011 р. склав 1 млн 712 тис. 068 т.

У 2010 р. "Миронівський хлібопродукт" збільшив чистий прибуток на 35% - до 215 млн дол в порівнянні з 2009 роком, де чистий прибуток складав 160 млн дол Чистий дохід в 2010 році виріс на 33% і склав 944 млн дол, у 2009 році - 271 млн дол.
EBITDA в 2010 році зросла на 20% - до 325 млн дол.

"Миронівський хлібопродукт" - вертикально-інтегрована компанія, один з найбільших виробників продуктів з домашньої птиці в Україні (в Україні представлена ​​брендами "Наша Ряба", "Легко!"). Компанія управляє близько 280 тис. га землі.