ua en ru

Обсяг виробництва м'яса курки на "МХП" в 2011 р. зріс на 7% - до 384 тис. т

Обсяг виробництва м'яса курки на "Миронівському хлібопродукті" ("МХП") в 2011 р. зріс на 7% - до 384 тис. т. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Середня ціна за кілограм курятини за цей час виросла на 10% - до 15 грн. У IV кварталі 2011 р. середня ціна становила 17 грн/кг, що на 18% вище, ніж за аналогічний період 2010 р.
Обсяги продажів третім особам за рік збільшилися на 12% - до 370,9 тис. т. (включно з продажами залишків) порівняно з 331,4 тис. т. в 2010 р. Таким чином, обсяги реалізації курки в 2011 р. збільшилися на 18,7% - до 5 млн 563,5 тис. грн.
"Внутрішній попит на курятину протягом 2011 р. залишався високим, і компанія змогла продати близько 100% виробленої курятини. За весь рік продажі курятини на експорт збільшилися приблизно на 80% порівняно з 2010 р. і дорівнюють близько 10% від загального обсягу продажів", - говориться в повідомленні.
У 2011 р. "МХП" продав 173,6 т. олії, що на 11% менше, ніж у 2010 р. Уся вироблена олія була продана зовнішнім покупцям по середній ціні 1,245 тис. дол./т., що на 35% вище за середню ціну в 2010 р. У 2011 р. прибуток компанії від експортних продажів олії в іноземній валюті виріс на 20% і склав 216 млн дол. у порівнянні з 180 млн дол. у 2010 р.
Наприкінці 2011 р. земельний банк МХП дорівнював 280 тис. га, з яких у рослинницькому сегменті було задіяно 250,2 тис. га (це на 67% більше, ніж у 2010 р.). Загальний урожай МХП склав більше 1,7 млн т. зернових та олійних культур у 2011 р., що на 88% перевищує врожай 2010 р.
Нагадаємо, обсяг виробництва м'яса курки на "Миронівському хлібопродукті" за 9 міс. дорівнював 282 тис. т. Середня ціна за кілограм курятини в вересні минулого року становила 14,39 грн.
"Миронівський хлібопродукт" (MHP) - вертикально-інтегрована компанія, один з найбільших виробників продуктів з домашньої птиці в Україні (в Україні представлена брендами "Наша Ряба", "Легко!").