ua en ru

Facebook вибачився за експерименти над користувачами

Компанія Facebook вибачилася за проведення соціальною мережею досліджень психологічного стану користувачів.

Компанія Facebook вибачилася за проведення соціальною мережею досліджень психологічного стану користувачів. Про це йдеться у листі, опублікованому головним інженером Facebook Майком Шрепфером в блозі компанії.

У своєму листі Шрепфер пояснив, що будь-які дослідження Facebook призначаються для поліпшення продуктів і послуг, які надає соціальна мережа. Однак керівництво компанії не очікувало, що публікація результатів їх експериментів викличе обурення користувачів.

Мова йде про дослідження, пов'язане з емоційним забарвленням постів, які потрапляють в стрічку. У 2011 р. Facebook маніпулював новинними фідами більш ніж 600 тис. користувачів, щоб з'ясувати, яким чином позитивні і негативні емоції поширюються через соціальні мережі.

За словами Шрепфера, компанія переглянула методику своїх досліджень і поміняла їх структуру. Зокрема, в програму освіти інженерів соцмережі були включені тренінги, присвячені коректним досліджень, а результати поточних експериментів розміщені на спеціальній сторінці.

При цьому Шрепфер підкреслив, що компанія продовжує вірити в дослідження, так як вони допомагають робити Facebook краще.

Нагадаємо, соціальна мережа Facebook збирається використовувати персональні дані користувачів для своєї нової рекламної мережі Atlas.