ua en ru

Проведення конкурсу на передачу в концесію аеропорту "Бориспіль" зараз недоцільно, - Козак

Проведення конкурсу на передачу в концесію майнового комплексу ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" зараз недоцільно. Про це вчора журналістам на брифінгу міністр інфраструктури Володимир Козак, передає "Комерсант-Україна".

"Ми поки не оголошували конкурс, і найближчим часом ми це питання піднімати не станемо. Немає необхідності робити це", - зазначив міністр. За його словами, пропозицій з боку потенційних концесіонерів немає.

Козак також підкреслив, що ініціатива передавати аеропорт в концесію виходила не від нього. У прес-службі аеропорту "Бориспіль" не стали коментувати заяву міністра, але підкреслили, що питання концесії знаходиться в компетенції Мінінфраструктури.

Президент МАУ Юрій Мірошников вчора відмовився коментувати рішення міністерства: "Позиція компанії може бути відносно чогось конкретного, а ідея концесії так і не знайшла конкретики, тому немає і коментарів щодо відмови від неї".

Передача аеропорту в концесію була ідеєю Бориса Колеснікова, який обіймав раніше посаду віце-прем'єра і міністра інфраструктури, стверджує джерело видання, близьке до адміністрації президента. "Зараз займатися концесією ніхто не стане - проблем буде більше, ніж вигоди. Населенню складно пояснити, чому побудовану фактично за держкошти інфраструктуру віддають приватному інвестору", - пояснив він.

Водночас Борис Колесніков, який займає зараз посаду голови парламентського комітету з транспорту і зв'язку, вважає, що відмова від концесії - мінус для розвитку аеропорту. "Існує величезна кількість бюрократичних перешкод для розвитку "Борисполя". Наприклад, для того щоб відкрити в аеропорту якесь кафе чи магазин, необхідна згода Фонду держмайна, яке складно отримати через бюрократичної процедури", - пояснює він. За словами пана Колеснікова, з приватним концесіонером було б простіше домовлятися: "Держава не повинна управляти такими активами, як аеропорт" Бориспіль ", тому що це буде гальмувати його розвиток". Так, термінал D потрібно перебудовувати, оскільки зараз у ньому немає необхідної аеропорту трансферної зони. "Тому ми шукали концесіонера, який зможе добудувати 34 тис. кв. м, організувавши змішані зони в аеропорту. Якщо у держави є можливість і кошти реалізувати цей проект самостійно, то проблем немає. Але я не думаю, що це станеться", - пояснив Колесніков.

Нагадаємо, Кабінет міністрів ухвалив рішення передати "Бориспіль" в концесію у вересні минулого року. "Підприємство не має достатньої кількості власних коштів, і, враховуючи його боргове навантаження, найбільш реальний варіант розвитку аеропорту - залучення приватного інвестора", - пояснювали тоді в міністерстві.