"Житомиргаз Збут": більше 25 тис. споживачів користуються Viber-ботом

"Житомиргаз Збут": більше 25 тис. споживачів користуються Viber-ботом
Ілюстративне фото (УНІАН)

Користувачам сервісу доступна функція завантаження рахунку за газ у форматі PDF

Завдяки онлайн-сервісу Viber-бот на 7104ua клієнти ТОВ "Житомиргаз Збут" можуть керувати 5 особовими рахунками не виходячи з дому. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Доступ до чат-бота 7104ua у Viber має кожен із 355 тисяч клієнтів "Житомиргаз Збуту". Підписавшись на цей сервіс, можно передавати показники лічильників, контролювати стан свого , та ще додаткових 4 особових рахунка, та сплачувати по ним за газ онлайн. До того ж користувачам сервісу доступна функція – завантажувати рахунки за газ у форматі PDF", - йдеться у повідомленні.

За словами прес-служби, "хто не бажає стояти в черзі і водночас швидко і просто контролювати розрахунки за газ, має відсканувати QR-код через месенджер, ввести номер особового рахунку, суму останнього платежу або номер лічильника газу". Також зареєструватися можна за допомогою детальної інструкції на сайті 104.

"Окрім Viber одним із найпопулярніших онлайн-сервісів залишається "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, де клієнт може написати повідомлення газовій компанії, замовити зворотний дзвінок Контакт-центру, завантажити квитанцію на оплату газу, тощо. Як особистий кабінет, так й viber-бот 7104UA комфортні та доступні 24 години на добу", - йдеться у повідомленні.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся