Скарги стосовно ЖКГ становлять 80% від загальної кількості, - АМКУ

Середа 29 липня 2015 17:37
Скарги стосовно ЖКГ становлять 80% від загальної кількості, - АМКУ
Фото: Юрій Терентьєв

Одне територіальне відділення розглядає 200-300 скарг

Скарги стосовно житлово-комунальних послуг становлять 80% від загальної кількості скарг, що надходять до Антимонопольного комітету України (АМКУ). Про це в ході брифінгу 29 липня повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв, передає кореспондент РБК-Україна.

"Близько 80% - це скарги від фізичних осіб і близько 80% від скарг фізичних осіб - це, відповідно, скарги стосовно ЖКГ - це "Водоканал", утримання прибудинкових територій", - розповів Терентьєв.

В середньому, за словами чиновника, одне територіальне відділення розглядає 200-300 скарг.

Нагадаємо, АМКУ планує скоротити до 6 місяців термін розгляду заяви про концентрації (злиття компаній).

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся