У Запоріжжі для споживачів газу відкрили Центр обслуговування
У Запоріжжі відкрили новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Запоріжгаз"
7 вересня в Запоріжжі відкрили новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Запоріжгаз". Тепер понад 100 тис. споживачів природного газу міста отримуватимуть весь спектр послуг газової компанії у новому сучасному форматі, повідомили в прес-службі компанії.
Новий формат надання консультаційних послуг передбачає обслуговування з електронною чергою, наявність зони "відкритого простору" і залу очікування, можливість зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.
"Адміністратор в залі очікування допоможе кожному клієнту скористатися послугами системи "Тонкий клієнт" - зареєструватися в Особистому кабінеті, перейти на офіційний сайт як газорозподільної, так і газопостачальної компанії, ознайомитися з актуальною інформацією та нормативною базою. Електронні табло і голосові оповіщення інформують клієнтів в залі про наявність вільних менеджерів та їх номери. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі ", - зазначає Олег Данилов, начальник управління клієнтського сервісу ПАТ" Запоріжгаз ".
Під час відкриття центру голова правління ПАТ "Запоріжгаз" Олег Мизик зазначив, що впровадження європейських стандартів обслуговування людей і забезпечення оперативного зворотного зв'язку між фахівцями "Запоріжгазу" і споживачами є пріоритетним для компанії.