ua en ru

Вкладення Ярославського в Харків назвали найкращою інвестиційною програмою

Вкладення Ярославського в Харків назвали найкращою інвестиційною програмою Фото: Олександр Ярославський

Група DCH Олександра Ярославського здобула перемогу в номінації "Краща інвестиційна програма" у рейтингу ефективних рішень міських Smart City Champ 2016, опублікованому тижневиком "Бізнес".

Зокрема, зазначає видання, інвестиції DCH в харківську економіку "вагою" майже в 1 млрд доларів дісталися першій столиці радянської України виключно тому, що "мала батьківщина" як і раніше "дорога серцю бізнесмена".

Підкреслюється, що початок масштабної інвестиційної програми Ярославського в Харкові було покладено, коли він став власником і президентом "Металіста", а потім, коли домігся для Харкова статусу приймаючого міста Євро-2012.

Тижневик зазначає, що Ярославський вклав власні 300 млн доларів, і саме ці гроші "плюс наполегливість" і "ударне" будівництво важливих об'єктів (стадіон на 40 тисяч місць, тренувальний табір VIP-рівня, сучасний аеропорт, п'ятизірковий готель для "сім'ї УЄФА"), переконали європейських футбольних функціонерів у перспективності Харкова.

Крім того, на переконання авторів публікації, Ярославський поклав початок формуванню позитивного міжнародного іміджу Харкова. "Західні мас-медіа назвали Харків еталонним майданчиком за темпами підготовки до Євро-2012 серед 8 міст, які приймали чемпіонат в Україні і Польщі. Це той рідкісний випадок, коли доречно вести мову про роль особистості в історії, оскільки бажання і зусилля однієї людини змогли принести Харкову перемогу в гонці міст", - йдеться в матеріалі.

Також Ярославський інвестував 270-мільйонів у розвиток ФК "Металіст", який сьогодні, за даними видання, після зміни власника перебуває в настільки важкому становищі, що навіть позбавлений професійного статусу. Про успішний розвиток таких проектів бізнесмена, як Міжнародний аеропорт "Харків", перший в місті п'ятизірковий готель Kharkiv Palace, регбійний клуб "Олімп" (11-разовий чемпіон України і базовий клуб національної збірної), ТРЦ "Караван", про виклик, "який Ярославський кинув собі сам", взявшись за відродження на Харківському тракторному заводі виробництва і звичних, і, можливо, військової техніки, про що йшлося, зокрема, на зустрічі в посольстві США, пише тижневик.

На думку журналістів "Бізнесу", сьогодні Ярославський – ефективний "посол Харкова у світі", який продовжує вкладати сили і кошти в інвестиційний імідж міста і країни - за допомогою бізнес-форумів, галузевих виставок та особистих контактів з іноземної діловою елітою.

"Ярославський часто привозить в Харків своїх знайомих бізнесменів "вищої ліги" з різних країн з метою показати потенціал міста. Тому що через близькість "першої столиці" до зони бойових дій хтось може вважати її lost city, куди марно і небезпечно вкладати гроші. І такого роду міжнародні зв'язки - ще один пункт інвестиційної програми Ярославського. Можливо, на сьогодні найбільш важливий для всього Харківського регіону", - резюмували у виданні.