ua en ru

У Пущі-Озерній 6-7 квітня пройде X Міжнародний PR-фестиваль

6-7 квітня в Пущі-Озерній, під Києвом, пройде ювілейний, Х Міжнародний PR-фестиваль. Це знакова для вітчизняної PR-індустрії подія пройде в традиційному форматі, який органічно поєднує професійне і неформальне спілкування учасників.

Тематика заходу визначена організаторами як «Битва за довіру: відповіді на виклики нового тисячоліття». У програмі фестивалю - виступи українських та зарубіжних VIP-спікерів, які розкажуть про сучасні тенденції розвитку світового інформаційного простору, вектори змін у суспільній свідомості, особливості PR-роботи в середовищі інтернет, кращі світові практики PR-просування корпоративних і продуктових брендів.

Окремий блок професійного форуму буде присвячено політичним комунікаціям напередодні парламентських виборів-2012. А кожен із днів фестивалю за традицією завершиться вечером відпочинку, де, крім звичного драйву і дружньої атмосфери, учасників очікують також конкурси-сюрпризи від провідних українських агентств.

Як повідомив президент Української PR-Ліги Андрій Ротовський: «Ювілейний фестиваль буде відрізнятися від попередніх не тільки більш насиченою програмою, великим числом обговорюваних тем і більш широким колом запрошених експертів. Незвичайним буде і формат фестивалю. Його проведуть на принципово новій, сучасній комунікаційній платформі. Аудиторія фестивалю стане глобальною, завдяки онлайн-включенням з-за кордону, соціальним мережам і можливості прямої участі в процесі обговорення всіх бажаючих, незалежно від того, в якій точці світу вони перебувають. Фактично, в цьому році відбудеться не просто десятийо PR-фестиваль, а Перший Міжнародний Мультиформатний і Інтерактивний PR-фестиваль, учасники якого отримають максимально широкі можливості для спілкування з колегами».

Подати заявку на участь в оффлайн- або онлайн-форматі можна вже зараз на сайті фестивалю: www.pr-festival.com.ua. ІА РБК-Україна, як генеральний Інтернет-партнер заходу, буде регулярно інформувати громадськість про новини, що стосуються його підготовки та проведення.

Українська PR-Ліга (Всеукраїнська Громадська організація ВГО «Українська ліга зі зв'язків із громадськістю») створена в 2003 р. з метою розвитку ринку послуг зі зв'язків з громадськістю на принципах, прийнятих міжнародною PR-спільнотою і, зокрема, на основі документів і принципів IPRA. Входить до числа національних професійних об'єднань в рамках IPRA.

Українська PR-Ліга об'єднує PR-фахівців бізнес-сектора, органів влади, політичних організацій, NGO, а також аутсорсингових PR-агентств з різних регіонів України. Передбачено індивідуальне і колективне членство. При Української PR-Ліги працює постійно діюча програма підвищення кваліфікації фахівців галузі (PR-школа Андрія Ротовського, президента Ліги).

З часу заснування Української PR-Ліги під її егідою проведено 9 фестивалів, десятки конференцій, семінарів, креатив-таборів та інших заходів. В минулі роки своїх представників на PR-фестиваль делегували такі організації, як «Київстар», СКМ, «Вітмарк» (соки Jaffa та ін), Фонд Віктора Пінчука, АТ «УПЕК», ВАТ «Концерн Галнафтогаз», Шоколадна Фабрика Rainford, СГ «ТАС», Компанія «XXI століття», Intel Ukraine, ВАТ «ЄВРОЦЕМЕНТ груп - Україна», «Аерофлот», «Козирна карта», СГ «Провідна», «Фокстрот» та багато інших.