У Києві до 2025 р. планується ввести в експлуатацію близько 35 км ліній метрополітену і 23 станції, - Федоренко
У Києві до 2025 р. планується ввести в експлуатацію близько 35 км ліній метрополітену і 23 станції. Про це заявив начальник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко, повідомляє прес-служба метрополітену.
"Ми пропонуємо до 2025 р. значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 35 км ліній, 23 станції, додатковий вхід-вихід зі станції "Вокзальна" і 3 електродепо", - зокрема, зауважив він.
Федоренко виразив сподівання, що пропозиції КП щодо розширення метрополітену будуть враховані в стратегії розвитку Києва до 2025 р.: "І, якщо говорити конкретно, ми хотіли б у визначені планом розвитку метрополітену терміни прийняти до своєї метрополітенівської сім'ї четверту, Подільсько-Вигурівську, і п'яту, Лівобережну, лінії метрополітену, хотіли б продовжити Сирецько-Печерську лінію до Дарницького залізничного вокзалу, а на ній ще відкрити станції "Теличка" і "Львівська брама", побудувати додатковий пересадочний вузол між станціями "Золоті ворота" та "Театральна". На Святошинсько-Броварській лінії дуже хочемо бачити другий вихід на "Вокзальній", без якого станція задихається. Хочемо, щоб мешканці житлових масивів Троєщина і Виноградар нарешті отримали метро".
"Для будівництва нової спільної ділянки Подільсько-Вигурівської та Лівобережної ліній планується залучення коштів міського бюджету та іноземних кредитних ресурсів під державні гарантії, опрацьовується залучення пільгового кредитування в рамках програми офіційної допомоги розвитку японського уряду. Частки фінансування будуть визначені після проведення досліджень і фінансово-економічного аналізу доцільності реалізації проекту будівництва 4-ї лінії Київського метрополітену японською компанією-консультантом, уповноваженою урядом Японії, і підписання протоколу про наміри, попередньої угоди про спільну співпрацю, і, як результат - угода (у формі обміну нотами) між урядами України і Японії", - додав начальник метрополітену.
Федоренко також зазначив, що для розвитку інфраструктури метрополітену можливе залучення вітчизняних інвесторів, з якими вже укладені інвестиційні договори на об'єктах метрополітену: "Але це питання належить до компетенції Головного управління економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації".