ua en ru

"Укрметротунельпроект" вимагають звільнення новопризначеного в. о. директора Гойло

Колектив державного підприємства "Укрметротунельпроект" вимагає звільнення новопризначеного в. о. директора Наталії Гойло. З відповідним зверненням працівники підприємства звернулися до віце-прем'єра, міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадія Зубка.

На думку співробітників, начальник управління взаємодії з органами державної влади та роботи з підвідомчими організаціями Мінрегіону Руслан Анфілов призначив Гойло з порушенням статуту підприємства, колективного договору та без погодження з керівниками та спеціалістами структурних підрозділів. Крім того, працівники переконані, що Наталя Гойло не відповідає необхідним для керівника критеріям.

"На жаль, призначення на роботу людину, у якої не тільки немає профільної освіти, але і повністю відсутній досвід роботи керівником (Гойло 26 років та досвід роботи - продавець в супермаркеті Fozzy і працівник "Макдональдса") викликає підозри щодо можливого використання корупційних схем і недовіру трудового колективу", - йдеться у зверненні колективу до Зубка.

На думку працівників підприємства, виконуючим обов'язки директора ДП "Укрметротунельпроект" повинен бути призначений хтось і заступників попереднього директора - Ю. Градова або С. Кришньова. Кришньов працює головним інженером на підприємстві і проектував останні три станції Київського метрополітену. Не виключають вони і повернення на посаду попереднього директора, який зараз перебуває на лікарняному.

Працівники переконані, що мета нового керівника Наталії Гойло і тих, хто за нею стоїть - "виселити" працівників проектного інституту з будівлі, щоб згодом розформувати підприємство, а будівлю - приватизувати, адже "Укрметротунельпроект" знаходиться у центрі Києва - на вулиці Воровського. У зв'язку з цим вони просять Зубка втрутитися в ситуацію і не допустити ліквідації проектного підприємства.

Державне підприємство "Проектний інститут Укрметротунельпроект" займається проектуванням підземних і наземних споруд та специфічних об'єктів. За його розробкам збудовано Київський метрополітен. Також працівники підприємства беруть участь у розробленні технічної документації для будівництва метро в інших містах України та країнах СНД.