Україна за 20 років не сформувала доктрини свого зовнішньоекономічного PR, – В.Антонов

П'ятниця 08 жовтня 2010 15:24

Україна  за 20 років не сформувала доктрини свого зовнішньоекономічного PR, вважає президент концерну «Галнафтогаз» Віталій Антонов.

«На інвестиційний клімат впливають ряд факторів, і одним з головних є рейтинг держави у світі. Наприклад, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) щороку проводять дослідження щодо умов ведення бізнесу в країнах світу - Doing Business. В останньому рейтингу Doing Business-2010 Україна на 142-ому із 183 місць - між Гондурасом і Сирією. Рейтинги формує експертне середовище, яке бере дані з відкритих джерел, зокрема з ділової преси (Financial Times, The Economist). А у цих виданнях Україна системно не представлена внаслідок відсутності зовнішньоекономічної PR-доктрини держави», - зазначив він.

На думку В.Антонова, у конкурентному середовищі між країнами, питання системного просування країни як окремого суб'єкта світового економічного простору є необхідним для адекватної оцінки її інвестиційного потенціалу.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся