ua en ru

Учасники ринку рекомендують вибирати страхову компанію, враховуючи досвід клієнтів

Найпростіше вибрати надійну страхову компанію на підставі досвіду друзів або знайомих. Таку думку висловив РБК-Україна перший віце-президент страхової компанії "АХА Страхування", що входить в AXA Group (Франція), Андрій Перетяжко.

"Це позитивний досвід при роботі з компанією при страховому випадку: як обслужили, як оцінили збиток, як швидко виплатили. Критерій простий, але за ним стоїть надійність компанії, а це - серйозні акціонери, як правило, іноземний капітал, впізнаваний бренд, хороший імідж, якість сервісу", - сказав він.

За словами Перетяжко, в умовах спаду економіки в Україні у страхового бізнесу з іноземним капіталом є хороший резерв у вигляді можливої підтримки материнської компанії. "Всі добре розуміють, що іміджеві ризики для великих іноземних страхових груп набагато вищі, ніж ті гроші, які потрібно інвестувати для того, щоб підтримати свою компанію в Україні", - додав топ-менеджер.

Крім того, іноземні компанії ведуть операційну діяльність у суворій відповідності до міжнародних стандартів і формують резерви в повному обсязі під свої зобов'язання. "Вони дуже консервативні в інвестиційній політиці, тобто ці резерви розміщуються в надійних банках або в державних облігаціях. Відповідно у цих компаній, як правило, ніколи не виникає проблем із виконанням зобов'язань перед своїми клієнтами", - додав Перетяжко.

Президент Ліги страхових організацій України Олександр Залєтов радить звертати увагу на історію компанії. "Якщо в компанії переважає автострахування, медичне страхування, то це соціально орієнтована компанія. Якщо вона страхує фінансові ризики або майно акціонера, то не варто мати з нею справу, оскільки у компанії немає досвіду роботи з клієнтом на рівні психології відносин співробітників", - сказав він. За словами Залєтова, також важлива хороша репутація страховика по виплатах. "Щоб не було затримок з платежами, зловживань при оцінці за заподіяний збиток і нарікань з боку громадськості", - підкреслив він.

Генеральний директор МТСБУ Наталія Гудима додала, що оцінка страхових компаній здійснюється по співвідношенню резервів і зобов'язань, якості врегулювання страхових випадків і кількості скарг. При негативних показниках компанії вносяться в групу ризику і позначаються червоним кольором на сайті МТСБУ.