ua en ru

UADIGITALS 2018 - нове розуміння digital

UADIGITALS 2018 - нове розуміння digital

16 - 17 лютого маркетологи і рекламісти переглянуть поняття digital на знакову подію цифрового маркетингу - UADIGITALS conference.

2018 рік. Інтернет обігнав всі канали за обсягами розміщення реклами. Цифрові технології стрімко змінюють світ. Ті, хто встигає реагувати на зміни і освоювати нові технології, здійснюють потужний стрибок у розвитку бізнесу, залишаючи конкурентів далеко позаду. Не становить винятку і маркетинг.

Сьогодні для вирішення кожної маркетингової завдання необхідна digital складова. Кожна рекламна кампанія містить у собі digital стратегію, або заснована на ній. При цьому - це комплексний мікс різних каналів і інструментів: традиційних і цифрових.

Маркетингово - рекламного ринку сьогодні необхідне нове розуміння digital в Україні та світі.

2018: більше немає digital агентств. Всі агентства сьогодні - digital. Але є особливості в експертизах.

UADIGITALS conference - гід у світі digital комунікацій України в 2018

протягом двох днів, - 16 і 17 лютого 2018 - вас чекають:

Кращі кейси найкращих агентств, переможців професійних рейтингів

Розуміння ролі і тенденцій digitals в стратегіях рішень маркетингових завдань

AdTech — принципово нові технології в галузі реклами та маркетингу

Лайфхаки професії — які експертизи затребувані сьогодні і завтра, які кваліфікаційні вимоги висуває ринок і де їх отримати

Ви зможете наживо поспілкуватися з представниками таких компаній як Fedoriv, BBDO, Nestle, ISD, Postmen, Vintage, AGAMA Digital Group, Starcom (Publicis One), Starlight Digital Sales, Optimum Media OMD, СF.Digital, UaMobile, UAMASTER, Promodo, Dentsu Aegis Network Ukraine, D2, Admixer, Prime, Netpeak, Influ2, Tabasco, Newzmate, We'AR Studio, StarLadder, Projector, WDSS, Вільшанський та партнери, Templatemonster та ін

UADIGITALS – головна майданчик розвитку інтернет – маркетингу в країні, на якій обговорюються найбільш важливі тенденції року, презентуються кейси, відбувається обмін думками та досвідом.

"Конференція UADIGITALS була задумана як майданчик для спілкування агентств і рекламодавців, а не агентств з агентствами. Такою вона і залишається. Тому наші учасники – маркетинг-директори, бренд-менеджери, CEO компаній-рекламодавців і рекламних агентств – отримають відповіді на конкретні питання, вчаться критично оцінювати пропозиції агентств і правильно вибирати інструменти", - коментує керівник конференції Олена Педай.

UADIGITALS – це найкращий спосіб при мінімальних витратах часу отримати максимальну концентрацію знань, дізнатися саму актуальну і корисну інформацію ринку digital, завести нові контакти в колі професіоналів, познайомитися з новими технологіями та інструментами, зрозуміти, як вони можуть допомогти зростанню бізнесу.

Докладна інформація про конференції UADIGITALS 2018 – на сайті
http://2018.uadigitals.com

Останні лайф-хакі галузі на сторінці події у Facebook
Приєднуйтесь!

Питання співпраці: керівник UADGTLS Олена Педай lena@uadigitals.com