Twitter посилив правила розміщення політичної та соціальної реклами
У компанії вважають, що це дозволить зробити більш прозорим розміщення контенту, що може сформулювати громадську думку
Соціальна мережа Twitter додала процедуру сертифікації замовників політичної та соціальної реклами. Про це повідомляється в офіційному блозі сервісу.
Ці зміни дадуть можливість перевірки особистості і адрес в США тих, хто збирається розміщувати політичну чи соціальну рекламу. Тепер для розміщення реклами замовник зобов'язаний відповідати критеріям відбору компанії.
У рекламних постах тепер буде не тільки маркування контенту, що просувається, але і той, хто оплатив розміщення. У структурі компанії, яка відповідає за прозорість реклами, можна буде отримати детальну інформацію про політичні рекламні кампанії, про число оплати і цільової аудиторію. Винятком стануть лише реклами ЗМІ.
"Мета нововведення - зробити більш прозорою процедуру розміщення реклами, яка публікується з метою сформувати думку людей з питань, що можуть бути важливими для результатів виборів", - заявили в Twitter.
Під нові правила потрапляють замовники політичної реклами, де йдеться про вибори або про конкретного кандидата. Також це стосується замовників суспільно значущих тем, що можуть знайти відображення у майбутньому законотворчості. Наприклад в темі абортів, прав людини, права на зброю імміграції і тд.
Нагадаємо, раніше РБК-Україна писало, що Google, Facebook, Microsoft і Twitter проведуть закриту зустріч для боротьби з дезінформацією перед виборами в США. Підвищену увагу влади до технологічним компаніям трапилося після того, як такі компанії як Facebook і Twitter занадто повільно відреагували на повідомлення про втручання іноземних спецслужб у їх платформи для впливу на користувачів перед виборами в 2016 році.