ua en ru

Twitter здатний підвищити рейтинги телепрограм, - дослідження

Twitter здатний істотно збільшити рейтинг телевізійних передач завдяки тому, що більшість користувачів мережі заходить на свої сторінки якраз під час перегляду телебачення. Такими є результати дослідження агентства Nielsen.

Twitter здатний істотно збільшити рейтинг телевізійних передач завдяки тому, що більшість користувачів мережі заходить на свої сторінки якраз під час перегляду телебачення. Такими є результати дослідження агентства Nielsen, передає "Росія 24".

Коментарі, які телеглядачі залишають у соціальних медіа, здатні істотно збільшити рейтинги програми, яка в цей час знаходиться в ефірі.

Саме можливість мобілізувати активність глядачів робить сервіс мікроблогів дедалі більш привабливим для рекламодавців, зазначають аналітики Nielsen. Зокрема, у звіті вказується, що найбільш ефективно повідомлення користувачів у Twitter збільшують рейтинг різноманітних шоу в жанрі реаліті-шоу.

Дослідження покликане підвищити інтерес до Twitter серед рекламодавців і компаній, що прагнуть підвищити телевізійні рейтинги.

"Очевидним наслідком озвученого є те, що мовники виграють завдяки партнерству із соціальними мережами, збільшивши там свою присутність, - повідомив аналітик Роджер Кей з Endpoint Technologies Associates в інтерв'ю MarketWatch. - Це також має на увазі, що соціальні медіа можуть виграти від тіснішої координації з мовними компаніями, хоча останні потребують соціальних медіа більше".

Навесні Twitter досяг домовленості з деякими медійними компаніями про співпрацю. Мережа мікроблогів збирається відстежувати, що пишуть користувачі під час перегляду тієї чи іншої телепередачі. Крім того, підписано угоду з Nielsen про створення власної рейтингової системи.

Нові інструменти для рекламодавців дозволяють відслідковувати ефективність медіакампаній, а також розсилати додаткову таргетовану рекламу тим, хто побачив ролик на ТБ або поділився думкою про побачену рекламу у Twitter. Сервіс мікроблогів вже заручився підтримкою великих медіакомпаній, включаючи Major League Baseball, Time Inc, Vevo і Vice.

Завдяки новому сервісу рекламодавець може оцінити, як соціально активні люди ставляться до телевізійних кампаній. Механізм дозволяє відстежувати хештеги в соцмережі, щоб вичленувати аудиторію, яка публікує твіти про одне й те ж шоу або програму. Таким чином, формується вибірка аудиторії, якій рекламодавець може демонструвати пов'язану рекламу.

Twitter також анонсував запуск програми Twitter Amplify - серії партнерських пакетів контенту від великих медіакорпорацій. Вони покликані постачати більшу кількість відеокліпів, а також спонсорських посилань, що зв'язують рекламу телевізійну і оголошення у Twitter.

Напередодні повідомлялося, що соціальні мережі Facebook і Twitter активізувалися на ринку мобільної реклами під час сезону літніх відпусток, куди користувачі беруть із собою планшети і смартфони, перебуваючи на віддалі від телевізійних екранів.

Twitter - система, що дозволяє користувачам відправляти короткі текстові замітки (до 140 символів), використовуючи веб-інтерфейс, SMS, засоби миттєвого обміну повідомленнями або сторонні програми-клієнти. Характерною особливістю Twitter є публічна доступність розміщених повідомлень - це називається мікроблогінгом. Хоча послуга є безкоштовною, доступ до неї через SMS може значно збільшити телефонні рахунки, оскільки кожне надіслане SMS, так або інакше, оплачується за тарифами оператора.