Twitter здатний підвищити рейтинги телепрограм, - дослідження

НовиниТехнології    07.08.2013 - 12:07
Twitter здатний істотно збільшити рейтинг телевізійних передач завдяки тому, що більшість користувачів мережі заходить на свої сторінки якраз під час перегляду телебачення. Такими є результати дослідження агентства Nielsen.

Twitter здатний істотно збільшити рейтинг телевізійних передач завдяки тому, що більшість користувачів мережі заходить на свої сторінки якраз під час перегляду телебачення. Такими є результати дослідження агентства Nielsen, передає "Росія 24".

Коментарі, які телеглядачі залишають у соціальних медіа, здатні істотно збільшити рейтинги програми, яка в цей час знаходиться в ефірі.

Саме можливість мобілізувати активність глядачів робить сервіс мікроблогів дедалі більш привабливим для рекламодавців, зазначають аналітики Nielsen. Зокрема, у звіті вказується, що найбільш ефективно повідомлення користувачів у Twitter збільшують рейтинг різноманітних шоу в жанрі реаліті-шоу.

Дослідження покликане підвищити інтерес до Twitter серед рекламодавців і компаній, що прагнуть підвищити телевізійні рейтинги.

"Очевидним наслідком озвученого є те, що мовники виграють завдяки партнерству із соціальними мережами, збільшивши там свою присутність, - повідомив аналітик Роджер Кей з Endpoint Technologies Associates в інтерв'ю MarketWatch. - Це також має на увазі, що соціальні медіа можуть виграти від тіснішої координації з мовними компаніями, хоча останні потребують соціальних медіа більше".

Навесні Twitter досяг домовленості з деякими медійними компаніями про співпрацю. Мережа мікроблогів збирається відстежувати, що пишуть користувачі під час перегляду тієї чи іншої телепередачі. Крім того, підписано угоду з Nielsen про створення власної рейтингової системи.

Нові інструменти для рекламодавців дозволяють відслідковувати ефективність медіакампаній, а також розсилати додаткову таргетовану рекламу тим, хто побачив ролик на ТБ або поділився думкою про побачену рекламу у Twitter. Сервіс мікроблогів вже заручився підтримкою великих медіакомпаній, включаючи Major League Baseball, Time Inc, Vevo і Vice.

Завдяки новому сервісу рекламодавець може оцінити, як соціально активні люди ставляться до телевізійних кампаній. Механізм дозволяє відстежувати хештеги в соцмережі, щоб вичленувати аудиторію, яка публікує твіти про одне й те ж шоу або програму. Таким чином, формується вибірка аудиторії, якій рекламодавець може демонструвати пов'язану рекламу.

Twitter також анонсував запуск програми Twitter Amplify - серії партнерських пакетів контенту від великих медіакорпорацій. Вони покликані постачати більшу кількість відеокліпів, а також спонсорських посилань, що зв'язують рекламу телевізійну і оголошення у Twitter.

Напередодні повідомлялося, що соціальні мережі Facebook і Twitter активізувалися на ринку мобільної реклами під час сезону літніх відпусток, куди користувачі беруть із собою планшети і смартфони, перебуваючи на віддалі від телевізійних екранів.

Twitter - система, що дозволяє користувачам відправляти короткі текстові замітки (до 140 символів), використовуючи веб-інтерфейс, SMS, засоби миттєвого обміну повідомленнями або сторонні програми-клієнти. Характерною особливістю Twitter є публічна доступність розміщених повідомлень - це називається мікроблогінгом. Хоча послуга є безкоштовною, доступ до неї через SMS може значно збільшити телефонні рахунки, оскільки кожне надіслане SMS, так або інакше, оплачується за тарифами оператора.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top