ua en ru

Twitter нарощує виручку перед IPO

Twitter Inc, просуваючись до найбільшого первинного розміщення акцій Кремнієвої долини після IPO Facebook Inc, сподівається привернути інвесторів, демонструючи високі темпи зростання виручки.

Twitter Inc, просуваючись до найбільшого первинного розміщення акцій Кремнієвої долини після IPO Facebook Inc, сподівається привернути інвесторів, демонструючи високі темпи зростання виручки. Про це повідомляє Reuters.

Платформа мікроблогів з восьмилітньою історією в четвер вперше надала інвесторам можливість оцінити її фінансові показники.
Сервіс, що обмежує обсяг одного запису 140 символами, став незамінним інструментом спілкування з аудиторією для урядів, корпорацій, політиків і звичайних людей, охочих швидко обмінюватися новинами і повідомленнями.

У 2012 році виручка компанії майже потроїлася до 316,9 млн дол. У першій половині 2013 року Twitter отримав 253,6 млн дол. виручки, проте збиток фірми склав 69,3 млн дол.

Цифри в цілому збіглися з оцінками сторонніх аналітиків.

"Було б дивно, якби вони були прибутковими", - сказав аналітик Pivotal Research Group Брайан Візер.

Twitter повідомив, що більше 87 відсотків виручки отримує від рекламних оголошень, відзначивши невизначеність на волатильному і висококонкурентному ринку інтернет-реклами.

Компанія планує отримати від проданих на ринку акцій 1 млрд дол.

Деякі аналітики оцінюють загальну капіталізацію компанії в 15 млрд дол.

Зараз мережею, що заробляє на рекламі, регулярно користуються більше 200 мільйонів чоловік, що роблять щоденні більше 400 мільйонів записів.