ua en ru

ЦОК "Івано-Франківськгазу" обробив майже 100 тис. звернень

ЦОК "Івано-Франківськгазу" обробив майже 100 тис. звернень

Відкриття Центру дало можливість обслуговувати до 650 клієнтів на день

За рік діяльності до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК) у Івано-Франківську поступило понад 95 тис. звернень. З них майже 10 тис стосувались питань, пов’язаних з газопостачанням юридичних осіб, а решта – жителів міста та прилеглих населених пунктів, повідомляє прес-служба компанії "Івано-Франківськгаз".

Відкриття Центру нового формату дало можливість в Івано-Франківську обслуговувати до 650 клієнтів на день. Для цього впроваджена автоматизована електрона черга, програмне забезпечення якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки та зменшити час очікування.

"Щоденно наші фахівці обслуговують близько 400 споживачів, в той час, як раніше абонентські відділи могли надати послуги не більше лише 150-200 клієнтам", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Івано-Франківськгаз" Юрій Колодій.

До того ж, в ЦОК для усіх відвідувачів доступний Wi-Fi, функціонують термінали самообслуговування, персональний комп’ютер та інші послуги. Кожен бажаючий може зареєструватись у Особистому кабінеті споживача.