ua en ru

Центр обслуговування клієнтів "Рівнегазу" обробив 78 тис. звернень

Центр обслуговування клієнтів "Рівнегазу" обробив 78 тис. звернень Центр обслуговування клієнтів "Рівнегазу" обробив 78 тис. звернень

У Центр обслуговування клієнтів "Рівнегазу" звернулося майже 78 тисяч споживачів

За сім місяців роботи в Центр обслуговування клієнтів "Рівнегазу" звернулося майже 78 тисяч споживачів. Найчастіше клієнти газової компанії дзвонили в контакт-центр, щоб передати показання лічильника і з метою отримання консультації, повідомляє прес-служба компанії.

За інформацією прес-служби, більше 92 тис. клієнтів повідомили показання по телефону. Понад 30 тис. скористалася сервісом "Особистий кабінет", попередньо зареєструвавшись на сайті 104.ua. Популярним серед клієнтів є такий зручний спосіб передачі показань лічильника як смс. Крім того, під час дзвінка споживач може передати показання за допомогою голосового меню IVR. Також в кінці року компанія відкрила ще одну телефонну лінію - мобільний номер.

У компанії відзначили, що сервіси користуються попитом серед споживачів, так як з їх допомогою можна дистанційно вирішити безліч питань.

"Особливістю нашого Центру обслуговування клієнтів є можливість працювати дистанційно. Сьогодні клієнтам нашої компанії не обов'язково далеко їхати, щоб отримати відповіді на свої питання. Завдяки використанню сучасних технологій ми маємо можливість надавати всі консультації дистанційно, заощаджуючи тим самим час наших клієнтів. Звернутися за порадою до операторів контакт-центру можна щодня з 8:00 до 20:00", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир Новосад.