Згідно з результатами національного щомісячного дослідження, проведеного компанією TNS в Україні у грудні 2009 р. (опитано 1200 респондентів віком від 16 до 75 років, польовий етап - з 7 по 14 грудня), президентські рейтинги кандидатів у листопаді розподілились таким чином: за Віктора Януковича готові проголосувати 26,3% опитаних, за Юлію Тимошенко - 18,6%, Сергія Тігіпка - 5,6%, Виктора Ющенка - 4,2%, Арсенія Яценюка - 4,1%, Володимира Литвина - 3,1%, Петра Симоненка - 2,3%, Анатолія Гриценка - 1,2%, Олега Тягнибока - 1,1%, за решту кандидатів - менше 1%. При цьому майже 19% респондентів іще не визначились, за кого будуть голосувати, 8,8% проголосували б проти всіх, 6,1% не брали б участі в голосуванні.
У порівнянні з результатами дослідження, проведеного у листопаді 2009 р., у грудні значно підвищився рейтинг у С.Тігіпко (на 2,6%), Ю.Тимошенко (на 1,2%) і А.Гриценка (на 0,5%) і незначно у В.Ющенка (на 0,4%), В.Литвина (на 0,2%), О.Тягнибока (на 0,2%). Зменшили свої рейтинги В.Янукович (на 1,0%), А.Яценюк (на 0,5%), і Петро Симоненко (на 0,1%). У решти політиків зміни в рейтингах незначні.
З листопада по грудень 2009 р. відсоток тих, хто обов'язково буде голосувати на президентських виборах, зменшився на 3,8% і склав 57,3%.
На питання про те, за кого проголосують респонденти у випадку, якщо у другий тур президентських виборів вийдуть Ю.Тимошенко і В.Янукович, 34,5% опитаних проголосували б за В.Януковича, 29,9% - за Ю.Тимошенко, 16,1% - проти обох, 13,4% іще не визначились і 6,1% заявили, що не підуть на вибори.
TNS в Україні - представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень. Україна є однією з 75 країн, де працює TNS. З осені 2008 р. TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.