Тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві з 3 вересня підвищуються на 23%, - КМДА

П'ятниця 31 серпня 2012 11:40

Тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві з З вересня 2012 р. підвищуються в середньому на 23%. Відповідні зміни до розпорядження №838 "Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві", було підписано головою Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександром Поповим, передає прес-служба КМДА.

Згідно із розпорядженням КМДА, підвищення базових тарифів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами відбудеться таким чином:

Шит, що стоїть окремо - з 29 грн до 36 грн за кв. м;

Банер, панно на фасаді будинку - з 41 грн до 103 грн за кв. м;

Лайпостер, що стоїть окремо - з 31 грн до 37 грн за кв. м.
Тарифи на розміщення реклами на транспорті зазнають більш значних змін, оскільки "зараз вони є надто низькими", зазначили в КМДА. Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону - 16 грн/кв. м на місяць. Новий тариф складатиме відповідно 35 грн та 150 грн/кв. м на місяць.

Нові тарифи були узгоджені з Антимонопольним комітетом України, який визнав їхню обґрунтованість.

Як розповів заступник голови КМДА Олександр Пузанов, зміна тарифів була запланована ще на початку року, після того, як Київрада ухвалила концепцією розвитку зовнішньої реклами в місті Києві. Протягом весни та літа тривало жваве обговорення тарифів з компаніями-операторами зовнішньої реклами.

"Ми вийшли на розумні цифри, які задовольняють міську владу та дозволяють рекламникам зберегти прийнятний рівень рентабельності", - пояснив Пузанов.

Заступник зауважив, що метою підвищення тарифів є приведення їх до економічно обґрунтованого рівня. Окрім того, вони мають врегулювати столичний рекламний ринок.
"У попередні роки тарифи на зовнішню рекламу та рекламу на транспорті були необґрунтовано низькими, що призвело не тільки до істотних втрат міського бюджету, але й до перенасичення міста рекламними носіями окремих видів. Нові тарифи, серед іншого, мають "вирівняти ринок" та створити більш конкурентне середовище", - вважає Пузанов.

За його словами, у більшості випадків тарифи після підвищення ще навіть не досягли рівня, який існував у столиці до 2009 р.

Нагадаємо, за прогнозами КМДА, Київ у 2012 р. отримає від розміщення реклами більше 115 млн грн.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся