ua en ru

Т/х "Вольногорск", т/х "Ковель" та носову частину т/х "Волгонефть-139" завтра огородять буями.

При наявності сприятливих погодних умов завтра т/х "Вольногорск" буде тимчасово огороджено сяючим буєм західним, т/х "Ковель" несяючим буєм східним, носова частина т/х "Волгонефть-139" - несяючим буєм південним. Про це повідомляє прес-служба Мінстрансзв'язку. Силами МНС, Міноборони, працівниками Керченського порту та працівниками приватного підприємства "Консоль" загальною чисельністю 430 осіб та 17 одиниць техніки на о. Коса Тузла станом на 17:00 23 листопада завершено збір суміші з нафтопродуктами з піском та водоростями (надалі – суміші) та завантажено для подальшого транспортування 150 т. Загальна маса зібраної суміші з початку виконання робіт становить близько 4000 т, з них завантажено 820 т. Проведено збір суміші у районі с. Глейка, зібрано близько 15 т суміші, з них відвезено до Керченського МТП близько 12 т. Проведено збір суміші на території Аршинцевського пляжу, зібрано близько 14 т суміші, яка підготовлена для відправки до Керченського МТП для подальшого транспортування та утилізації. В результаті проведеної роботи з очищення прибережної смуги Керченської протоки та Азовського моря було зібрано приблизно 200 т нафтопродуктів. З метою виявлення нових районів забруднення співробітниками екологічної інспекції проводиться постійний моніторинг навколишнього середовища прибережної смуги Керченської протоки, Чорного та Азовського морів. Міською санітарно-епідеміологічної станцією м. Керчі продовжується лабораторний контроль за якістю морської води і рибопродуктами та встановлено санітарний нагляд за розміщенням, харчуванням, водозабезпеченням та медичним забезпеченням на острові Коса Тузла. Закінчено водолазний огляд підводної частини ґрунту поблизу та навколо т/х "Вера Волошина" з метою виявлення можливості підходу плавзасобів. Продовжуються спроби відкачки залишків бункерного палива та зняття вантажу з борту аварійного судна. Близько 9:00 сьогодні до п. Керч прибуло 4 суднопідіймальних понтони з Севастопольського морського торговельного порту (2 вантажепідйомністю – 200 т та 2 – 80 т) з метою здійснення заходів щодо підйому носової частини т/х "Волгонефть-139" для подальшої відкачки залишків вантажу та буксирування носової частини до порту Кавказ. На даний час російською стороною розробляється технологічна карта підйому носової частини танкера.